ensioireet...
hei kertokaapas nyt ensimmäisiä oireita ja milloin ne on suurinpiirtein alkanu? Mulla on nyt (vasta) kp29/28. Ja kymmenes kierto yritystä. Nyt on ollut huonoa oloa (ei oksennusta) kp18 lähtien, samoin huimausta. Ja verenpaine oli koholla, samoin pulssi huikeat 110 korkeimmillaan. Kovaa vihlontaa on ollut alavatsassa varsinkin viimeiset 3pvää, ja oon ollu ihan varma, että menkat alkaa, mutta eipä näy. Ja kaikkein hassuinta on se, että rinnat on ollu yleensä 5pv ennen menkkoja tosi kipeät, mutta nyt ei mitään! :o
Voi olla, et nää " oireet" on taas mun mielikuvituksen tuotetta..... :)
Kommentit (4)
Mulla menossa kp 30/30-35 ja testailinpa juuri negan=(
Nännit on aivan helkatin kipeet ja välillä vihlasee rintoja, huimausta on ollu 1,5vka, RR ollu kunnossa. ihan järkyttävää palelua ollu saman aikaa ku huimaustakin. minkää näkösii " menkkakipuja" ei ole ollu, nippaillu välillä...
pettymys oli kyllä melkonen jälleen, pitkään mietinkin että testaanko olleskaan...yritystä takana ihan liian kauan...:( eli yk11 menossa ja melko todennäköisemmin siis lopussakin...
oletko jo saannut tietää oletko raskaana,itselläni on ihan samat oireet kuin sinulla.sothis84:
hei kertokaapas nyt ensimmäisiä oireita ja milloin ne on suurinpiirtein alkanu? Mulla on nyt (vasta) kp29/28. Ja kymmenes kierto yritystä. Nyt on ollut huonoa oloa (ei oksennusta) kp18 lähtien, samoin huimausta. Ja verenpaine oli koholla, samoin pulssi huikeat 110 korkeimmillaan. Kovaa vihlontaa on ollut alavatsassa varsinkin viimeiset 3pvää, ja oon ollu ihan varma, että menkat alkaa, mutta eipä näy. Ja kaikkein hassuinta on se, että rinnat on ollu yleensä 5pv ennen menkkoja tosi kipeät, mutta nyt ei mitään! :oVoi olla, et nää " oireet" on taas mun mielikuvituksen tuotetta..... :)
samojen oireiden kanssa mietiskelevä. Olisi kiva kuulla, onko jollain raskaus alkanut näin. Itselläni ensimmäinen luomukierto pillereiden lopetuksen jälkeen ja siksi en kierron pituutta tarkkaan tiedä enkä vielä testiä uskalla tehdä. Toivo elää.
eli tällaisia oireita ollut kahdessa plussassa:
-viikkoa ennen testausta olin todella kiukkuinen
-törkeän väsynyt
-kipeä olo, ei varsinaista nuhaa,mutta nuhaisuuden oireita
-juuri kun kuukautisten piti alkaa niin oli kovat alaselkäsäryt, joten olin ihan varma että menkat alkaa, eipäs sitten alkaneetkaan
testasin roskishaamut molemmissa raskauksissa kp 27/33 ja ne tuli tunnin parin päästä vasta testiin vahva viiva näkyi jo 30/33
Siispä jännäämään : )