Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NELIAPILAT 4.12.07

04.12.2007 |

Tervetuloa tähän pinoon mikäli kuumeilet neljättä lasta.

Jos haluat mukaan, lisääthän seuraavat tiedot itsestäsi:

Nimimerkki:

Oma ja miehen ikä:

Lasten iät:

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ):

Neliapiloihin kuuluu:

Nimimerkki : makkonen

Oma ja miehen ikä: 35 ja 34

lasten iät: tyttö 12/98, pojat 07/01 ja 09/06

Yritys alkaa toivon mukaan ensi kesän lopulla /syksynä.. tai sitten ei

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Zepa76

Oma ja miehen ikä: 31 ja 40

Lasten iät: 1v, 4v, 6v

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): toiveissa raskautua mahdollisimman pian

Vierailija
2/12 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki:Maahiska

Oma ja miehen ikä: 31v ja 37v

Lasten iät:Tyttö 6/00, pojat 1/03 ja 2/06

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa : Jos kaikki menee niin kuin itse toivon niin samantien:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: 3_x_äippä

Oma ja miehen ikä:30 ja mies 32

Lasten iät: 11/01, 12/03 ja 20/05

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): aloitettu muutama viikko sitten :)

Vierailija
4/12 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki:anttusanttu

Oma ja miehen ikä:32v ja 33v

Lasten iät:Poika 2/2003 ja rinsessat 11/2004 & 3/2007

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): Yritystä aloitellaan näillä näkymin huhti/toukokuu 2008.

Vierailija
5/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: pukin-muori

Oma ja miehen ikä: 30v. ja 36v.

Lasten iät: poika 9/96 tytöt 12/02 ja 7/04

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): aloitettu 9/06

Vierailija
6/12 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan, vaikka kovin aktiivisesti en ehdi kirjoittelemaan.

Nimimerkki: Axeliina

Oma ja miehen ikä: 36v ja kohta 34v

Lasten iät: pojat 05/02 ja 05/04 ja tyttö 01/07

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): voi olla että nyt, tai sitten ei koskaan

Vierailija
7/12 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: kuulokoira

Oma ja miehen ikä: 35 ja 37

Asuinpaikka: pk-seutu

Lapset: -99, -02, -07

Neljäs tulee jos on tullakseen!

Vierailija
8/12 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Vinkkis

Oma ja miehen ikä: Molemmat 30v

Lasten iät: P 10/02, P 7/04, T 2/06

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): Toivottavasti ensi vuonna

Vierailija
9/12 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: AngelEyes

Oma ja miehen ikä: 28 ja 30

Lasten iät: p -99, p -00 ja t -07

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): Ei varsinaista yritystä vaan tulee jos tulee. :)

Vierailija
10/12 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, niin heips vaan, muistatko miinastiinaa? Jäit mieleeni ja muutenkin olen miettinyt mitä muille kolibreille kuuluu ja vieläkö kokoonnutte? Nyt on eri nicki kun unohdin tunnukset ,o) Kolmosen yritystä helmikusta lähtien nyt taas uudelleen, tuloksena kesällä vain tuulimuna ja uusi yritys alkoi nyt syksyn tullen, eipä auta kuin toivoa ja uskoa tulevaan. Mites on mennyt muuten, siis pojan sait, onnea! Ja kuume taas kovenee =) En nyt oikein palstaile muissa kuin kuukausipinoissa, yritän pitää matalalla profiililla kuumeilun kurissa, tosi hyvin tuloksin, jep jep ,o) Mutta kerro terkut kolibreille ja törmäillään, pikaista plussaa tietty toivottelen sullekkin!

t. poco (ex-miinastiina)

Vierailija
11/12 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa hyvinkin se sama makkonen ;)

Voi miten hauska oli kuulla sinusta! Olen usein miettinytkin mitä sinulle kuuluu, jäit myös hyvin mieleeni silloin kolibrien alkuajoilta.

Vauvoja syntyi tasaiseen tahtiin viime syksystä alkaen, meidän poika ensin ja sitten on tullut yhteensä varmaan 20 lisää jos ei enemmänkin. Vielä me kirjoittelemme ja Helsingissä oli eka tapaaminenkin tässä syksyllä. Meitä oli kyllä vain muutama hassu paikalla mutta uutta tapaamista suunnitellaan joskus tulevaisuudessa. Ja kolibreista osa kuumeilee nelosta ja muutama jo odottaakin :)

Tiedän hyvin tuon tunteen kun yrittää pitää matalaa profiilia tuon kuumeilun kanssa ;) Ja asiaahan auttaa tämä täällä pyöriminen. Minulla silloin viimeksi nousi se kuume kyllä ihan huippuunsa ja hyvinkin nopeasti. Nyt yritän myös pitää melko matlaa profiilia kun en tosiaan tiedä että ryhdytäänkö meillä edes koskaan yritykseen. Kovasti toivon parasta ja pelkään pahinta.

Meillä tuo kolmonen on ollut tosi helppo tapaus ( kuten kuulemma kaikki kolmannet lapset, sanoo kokenut neuvolaterkkarini ;) ) ja vaikka odottaessani vannoin että ei koskaan enää niin tässä ollaan, siis kuumeilemassa. Jotenkin tämä asia vaan hiljalleen kypsyi mielessäni ja nyt ei mitkään järkisyyt muuta mieltäni. Tämän kolmosen kanssa minulle tuli loppumetreillä raskausdiabetes ja hän ehti kasvaa isoksi ja hänet piti leikata joten jäi hieman kaipuu vielä yhteen alatiesynnytykseen ;) Näin voi sanoa vain pimahtanut nainen.

Minulla myös todettiin n. kuukausi sitten endometrioosipesäke oikeassa munasarjassa ja sekin sai jotenkin heräämään että turhaan tässä enää odottaajos mielii vielä raskautua. Tosin gyne oli sitä mieltä että se on voinut olla siellä hyvinkin kauan eikä ole haitannut raskautumista joten tuskin haittaa jatkossakaan.

Hurjasti onnea yritykseen ja pahoittelut tuulimunasta :(

Toivotaan että saat tärpin mahdollisimman pian ja pääset jälleen haistelemaan maailman ihaninta tuoksua = vauvaa :)

Tule välillä ilmoittelemaan itsestäsi jos vaan jaksat ! Minä pyörin varmaan kevääseen saakka ainakin täällä neliapiloissa ja toivottavasti vielä syksylläkin sitten yrityksen kera.

Vierailija
12/12 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla muistakin kolibreista, vai että treffit oikein, no mähän voin ängetä sit seuraaviin mukaan jos stadissa pidetään ;o) Kerro tosiaan terkut kaikille, mulla se kuumeilu ja yritys jäi ja kaikki nää sivustot oli pannassa, tuli muka älyttömät työkiireet ja itseasiassa parisuhteessakin oli korjaamisen varaa, mut nyt kaikki on sen puolin jees, kunhan vaan se plussa ja vauva tulis pian, vaikka kaksikin, suhtautumiseni kaksosiinkin alkaa muuttua tän tahkoomisen lomassa kummasti ;o)

Palstailen tosiaan tällä puolen vain kk-pinkoissa ja lapsettomuuspuolella valmiiksi lapsettomissa, pcolaisissa, joten ilmoittelehan sinäkin itsestäsi miten teillä homma etenee, äläkä huoli, mulle tuli sama mieleen tosta endostasi, voihan olla vanha vaiva joka nyt vasta huomattiin, eikä oo teidän lapsensaantianne haitannut ja jos se vaan on toisessa munasarjassa niin toinenhan pelaa hyvin ;)

Mua alkaa vähän pelottaa toi ikä, etenkin ton tuulimunan jälkeen, jos vaan kunnon muniksia ei enää kroppa tuota, luin just jostain että yli 35v:lla tapahtuu roima lasku määrässä ja mullahan se ikä tuli jo syksyllä täyteen, mutta vielä tän kerran ollaan päätetty yrittää, jos tulee tuulimuna tai km uudelleen nin sit jää siihen, clomeja on vielä ainakin 3 kiertoa jäljellä, joten siis kevätpuolelle tää yritys menee, tuskin lähdetään rankempiin hoitoihin jos clomit ei auta, ihan pääkopan takia ja sen meidän iän.

Kauheet sepustukset, palataan taas =))

-poco-