Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa on sossinyt kaikki laskut, laskut tulee miten sattuu ja samoja karhutaan kahdesti. Taidan vaihtaa operaattoria, mika olisi hyva.?

Vierailija
04.12.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan halpoja ne eivät ole

Vierailija
2/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen kuukauteen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt vaan itse olisi sössinyt?

Vierailija
4/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittävät jotain systeemiään ja kaikki laskut myöhässä

Vierailija
5/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä se olisikin pitänyt maksaa heti. Joku siellä Elisalla mättää.

Vierailija
6/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin hintoihin luulis sisältyvän jo laskutuksen toimiminen..? ;)

Vierailija
7/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain sitten laskun kesä-heinäkuulta :) Pikkasen taitaa laskutussysteemit olla hakusessa siinä firmassa.

Loppuvuoden maksut laskutetaan ilmoituksen mukaan nopeutetusti. Ehkä siis jo ensi viikolla saan elokuun laskun ja seuraavalla syyskuun, heh.

Vierailija
8/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on tämän päivityksen johdosta koko järjestelmä ollut sekaisin jo maaliskuulta lähtien ja en enää jaksanut odotella. Laskun sain viimeksi kesäkuun alussa ja lokakuussa tosiaan sitten kyllästyin ja vaihdoin saunalahteen. Eikä ole laskuja tullut vieläkään, vaikka olen soitellut asiakaspalveluun. Oikein innolla odotan, koska joudun maksamaan koko vuoden puhelut. Tuo on ollut niin epäpätevää puuhaa...

Vierailija
9/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis tullut laskut tyyliin kaikilta sama summa (noin 50 eur)

en ymmärrä

Vierailija
10/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Due to Elisa' s billing solution replacement Elisa is not able to deliver detailed charging reports. Charging has been made as follows:

P05/2007 onwards accroding to P04/07 consumption

Vierailija
11/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo Kolumbuksen liittymä ja siihen saanut aikoinaan 150 euroa puheaikaa. Puheaika loppui muistaakseni elokuussa ja oon kans ootellut, että koska tulee lasku? Eli koskeekohan nuo Elisan sekoilut myös Kolumbuksen asiakkaita? Eikös tää samaa puljua ole? Apua, millainen laskua mahtaa olla tulossa...!

Vierailija
12/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heidän harmiksi olen saanut käyttää monta kuukautta nettiä ilmatteeks :) Olen saanut siis hyvityksenä laskusählingeistä.

Vierailija
13/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonera on toiminut aina ja mielellään siitä toimivuudesta maksaa hitusen ylimääräistäkin!

Vierailija
14/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-30 euroa suurempia laskuja ku aiemmin. Mulla puhepaketti, jossa saa puhua 500min/kk, hieman alle 20eurolla. En kyllä mielestäni oo niin paljo enemmän puhunut ku aikasemmin. Joku todella siellä mättää.

Vierailija
15/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo sössiny laskutusta ja en kyllä tasan ole sieltä jostain minne aurinko ei paista!

T. Elisa

(se joka sanoo toiselle on ITTE)

(ja lisäksi napa pyörii ja paukkuu)

Vierailija
16/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen joutunut maksamaan mielestäni toiseen kertaan kesällä jo maksettuja laskuja. Varmasti mättää, ei voi vaihtaa operaattoria kytkyn vuoksi.

Vierailija
17/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskutuksen kanssa ISOJA ONGELMIA, sössivät todella pahasti KAIKISSA laskuissa, lähettelivät karhukirjeitä laskuista, mitkä maksettu, ym. häslinkiä, ja sinne on soitettu (ja jonotettu!) sen sadannen kerran, ja mitta täyttyi...

vaihdettiin Soneraan, ja nyt pelittää, yhteys toimii paremmin, ja palvelu on SELVÄSTI parempaa.

Ja laskutuskin pelaa ;)

t: ei enää koskaan Elisaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan