Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ollut vuotoja niin kuinka paljon ja minkälaista?

07.11.2008 |

Yöllä vessassa käydessä jäi paperiin melko paljon verta, se oli joskus kahden aikana ja siitä eteenpäin 6-7 asti tuli vähän mut joka kerta vähemmän eli oli loppumassa. Tunnin välein kävin varmaan vessassa yöllä.

Kävin neuvolassa aamulla ja vauvoilla oli molemmilla kaikki hyvin, kaksoset siis tulossa. Toisella näki sykkeen kun ultrasi, mutta toisella ei mut se kyllä liikkui niin paljon et hengissä oli. Heillä huono ultralaite joten siksi ei saanut toisen sykettä näkyviin.

No nyt sit tuli taas verta kun kävin vessassa. Toisen kerran oon jo käynyt sen jälkeen ja vähentynyt on, mut vielä jää paperiin. Veri on sellasta vaalean punaista ei yhtään menkkavuodon tapaista eikä hyytymiä tule eikä ole kipuja, eikä myöskään valkovuotoa siinä samassa et ihan pelkkää verta näytäis olevan. Kaksosraskauksissa vuota voi tulla enemmän, mutta silti pelottaa kun kahdesti samanpäivän aikana tähän mennessä ja yöllä oli kuitenkin kahdesta aamu seitsemään asti kun sitä tuli, vaikka vähenikin mut kaikkia muutaman tunnin vuosi.

Onko muilla käynyt näin et vuotoa tullut useamman kerran päivässä ja pitemmän aikaa kerralla? Ja minkälaista vuotoa ja miten raskauden kävi?

Oon lukenut et monilla ollut vuotoa ja et pyyhkiessä jäänyt paperiin mut vainko sen yhden kerran?

Pelottaa vaikka voi "normaalia" ollakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 5 sellaista tiputtelua,rv 7 ihan kunnon lorahdus kirkasta verta ,useamman kerran päivän aikana ja olin aivan varma km:sta.ja myös rv 8 lorahteli.

Ultrissa kaikki hyvin kuitenkin ja raskaus päättyi rv 40+5 tytön syntymään.

Eiköhän sullakin kaikki hyvin jos kerran ultralla tarkistettu!

Tsemppiä ja onnea odotukseen.

Leanna ja seiska rv 36-1

Vierailija
2/2 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosraskaudessa oli marginaalinen eteisistukka, se vuosi toisen kolmanneksen alkupuolella kunnes siirtyi kauemmas kohdunsuulta. Hyvin paattyi (vaikeuksien jalkeen, mutta eivat liittyneet vuotoon), ja poika syntyi viikolla 37. Tassa raskaudessa pienta ruskeaa vuotoa, syyta ei ole selvitetty, voi tosin johtua siita etta a) mulla on kohdunkaula pehmea jo nyt (viikko 14+6) ja b) syon aspiriinia muihin vaivoihin (sehan aiheuttaa ientenkin verenvuotoa). Vauva on kuitenkin eloisa ja voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla