Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mielestäsi kaikkein turhin " ammatti"

Vierailija
04.12.2007 |

Mielestäni kaikki tämmöiset puhelimitse jotain lehteä yms kaupittelevat

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jokoo ammatti tai työ on turhaa, tai työnantajassa tai työehdoissa on jotain pahasti vialla.

Vierailija
2/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostamiseen liittyvät; mainostoimistot yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä jotka ottavat kontaktia jonkun kansion kanssa kadulla, ja jos sanoo että antaa olla saa vastaukseski että eikö sua kiinnosta Itämeren tila,i Aids-orvot, sademetsät, ihmisoikeudet, luonnonsuojelu, kodittomat eläimet, eläinten oikeudet tai ties mikä. Juu, toki kiinnostaa. Mutta kun raha ei riitä kaikkeen. Vaan ei usko sitä ne.

Vierailija
4/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim sellainen, joka oli tehnyt tutkimuksen siitä mistä musiikista kalat pitävät!! aivan naurettavaa maksaa siitäkin palkkaa jollekin...

kuulin radiosta tässä taannoin, että sellainenkin tutkimus oli tehty...

Vierailija
5/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyyjät, uskonnonopettajat, krääsäkauppiaat, verkostomarkkinoijat ja monet pikkupomot kunnissa, kuten kulttuuritalon johtaja, jolla ei ole oikeasti mitään tekemistä.

Vierailija
6/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän kuule veikkaan, että tuossa tutkimuksessa oli kyse jostakin ihan muusta, mutta uutisointi oli tasoa " kalat tykkää Stingistä" .

Vierailija
7/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lastenhoitaja

Vierailija
8/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin sellainen olen

Vierailija
9/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon hoito kuuluu mielestäni normaaliin terveydenhoitoon.

Vierailija
10/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niille ei ole työpaikkoja. Turhin ammatti on siis työtön medianomi.

Vierailija
11/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainoshommat on turhia, niin oletkos ajatellut, että esim. tämä Vauva-lehden sivusto pyörii mainosrahotteisesti -- eli jos ei mainosteta, niin paljon jää myös saamatta.

MTV3, Nelonen ja monet muut mainosrahotteiset tv-kanavat, useimmat radiokanavat, useimmat lehdet, useimmat sivustot jne. --- tai no, saadaanhan ne pyörimään, jos kuluttajat maksavat - ja paljon.

Niin, arvaattekin, että olen tällä " turhalla" mainosalalla.

Vierailija
12/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen (nyt äitiyslomalla) ja työssäni olen ylityöllistetty ja alipalkattu. Vastuu on suuri, kunnan budjetit pienet ja kuitenkin pitäisi tuottaa laadukkaita palveluita kuntalaisille. Kukaan ei yleensä kiitä, jos kaikki rullaa hyvin, mutta auta armias, jos joku menee vähänkin pieleen...

Mahtuuhan meidänkin joukkoon varmaan monenlaista vipeltäjää, mutta voin kertoa, että ainakaan meidän kunnassa ei pikkupomoporras pääse laiskottelemaan. Se mainitsemasi " kulttuuritalon johtajakin" (vähän eri nimike meillä) tuntuu olevan aina töissä ja saanut kunnan imagon nousemaan erilaisilla tapahtumilla ym.

Vierailija
13/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita mm. puhelinmyyjä, rallikuski, ammattiurheilijat, missit...

Vierailija
14/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kommentti pikkupomoista oli tyypillistä tietämätöntä herravihaa.

Vierailija
15/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ilmeisesti tajua tuota mainos/markkinointialan merkittävyyttä. Se on paljon paljon muutakin kuin ne suoramainoskirjeet jotka tupsahtavat postilaatikkoon. Enpä jaksa edes lähteä selittämään tarkemmin...

huoh!

Vierailija
16/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mainoshommat on turhia, niin oletkos ajatellut, että esim. tämä Vauva-lehden sivusto pyörii mainosrahotteisesti -- eli jos ei mainosteta, niin paljon jää myös saamatta..

Vierailija
17/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä tilannetta, että perustaisitte oman yrityksen, mutta ette saisi mainostaa tuotteitanne koskaan missään. Luulisitteko saavanne elantonne jotenkin?

Vierailija
18/18 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole koskaan mainostanut itseään tai firmaansa tai tuotettansa. Töitä riittää silti. Laatu kulkee puskaradiossakin. Tosin se onkin ala, jossa on dismeriitti jos joutuu mainostamaan itseään.

" älä koskaan ota raksamiestä keltaisilta sivuilta..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi