Mitä vakuutuksia sinulla on?
Kommentit (11)
2 liikennevakuutusta ja kasko
koti- ja irtaimistovakuutus
mökin täysarvovakuutus
miehen ja lapsen tapaturmavakuutukset
matkavakuutus
ifissä. maksaa tällähetkellä noin 1050 e vuodessa, mutta pitäisi kilpailuttaa uudestaan.
sen vaan tuntuu aika paljolta kun lasku tulee aina 6kk erässä...
Kodinvakuutus
Auto liikenne + kasko 2lle autolle
Lapsen sairaskuluvak.
Miehen sairaskuluvak. (urheilija)
Mun henkivak.
Mun 24h tapaturma vak.
Miehen matkavak.
Summaa en tiedä mutta paljon se on, ehkä noin 2000¿ vuodessa. Bonuksia autoissa ei paljonkaan ole..
Miksi sulla ei ole tapaturmavakuutusta? Miehellä ja lapsella vaan?
eikös vakuutus yleensä sisälly kilpailulisenssiin?
Ihmettelee kolmonen, jonka miehellä on tapaturmavakuutus hölmön rakennusharrastuksen takia...
Mikä on ihan typerää, mutta näin on. Moottoriurheilusta on kyse..
ne tapaturmavakuutukset kävi kerran talonrakennusaikaan mies ottamassa. Sillä työmaalla oli kaikki naapurin serkun kummin kaimatkin vakuutettuja, paitsi minä, koska miehen ei annettu ottaa vakuutusta vaimolleen ilman vaimon mukanaoloa. Kaipa ne pelkäsivät, että se sitten satuttaisi minua ja keräisi rahat. Siitä on nyt jo vuosia ja talo on valmiskin, mutta en ole itse ehtinyt mennä vakuutusyhtiöön allekirjoittamaan sitä paperia jossa vakuutus ulotettaisiin minuunkin. Toisaalta mulla on ammattiliiton puolesta tapaturmavakuutus jossain toisessa firmassa, jonka maksut menee liiton jäsenmaksusta. EN vaan ole tullut ottaneeksi selvää, missä...
Miehen kanssa asuntolainassa kuoleman ja tapaturman varalle vakuutukset. Sampolta kaikki, en muista paljonko maksan.
Koti-irtaimiston vakuutus
Rakennusajan vakuutus
Työmiesten vakuutukset
Miehen henki- ja sairasvakuutukset
Minun henki- ja sairasvakuutukset
Lapsen sairasvakuutus
Syntymättömän lapsen vakuutus
Kahden auton vakuutukset (toinen täyskasko)
Kaksi ylimääräistä liikennevakuutusta
Matkavakuutus
Miehen eläkevakuutus
Minun eläkevakuutus
Ja vuosimaksut on monta tuhatta euroa... Muistaakseni Fenniassa. Mutta eipä noita voi/halua poiskaan laittaa. Koskaan ei olla mitään tarvittu. Onneksi.
- laaja kotivakuutus
- jatkuva matkavakuutus koko perheelle
- tapaturmavakuutus koko perheelle
- liikennevakuutus ja kasko
- henkivakuutus molemmilla
- vapaaehtoinen eläkevakuutus molemmilla
Olen vakuutusyhtiössä töissä joten ihan kivat hlökunta-alennukset noista saa, eläkevakuutukset on ainoat noista jotka on muualla.
Liikennevakuutus ja kasko
Kotivakuutus + Irtaimistovakuutus
Lapsille tapaturmavakuutukset
Mönkijän vakuutus
Kaikki yhteensä on noin 1000e vuodessa