Onko jollain siamilaiset kaksoset?
olisi kiva lukea kokemuksista. miten synnytys meni? mistä kohtaa ovat kiinni? millaista teidän elämä on? onko muita vammoja?
t. siamtwins 17+3
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:38"]Hah provo kommentoijat, siamilaiset ovat AINA samaa sukupuolta ;)
[/quote]
Haa typerys et sitten tajunnut ettei täällä ole sanottu onko erotettu samaa sukupuolta vai ei. Kirjoitus tyyli paljastaa kyllä senkin ;)
Lisää kommentteja! Kerro lisää 19v yhdyssanahäiriöinen siamilaiskaksospoitsu!!!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:38"]Hah provo kommentoijat, siamilaiset ovat AINA samaa sukupuolta ;)
[/quote]
Haa typerys et sitten tajunnut ettei täällä ole sanottu onko erotettu samaa sukupuolta vai ei. Kirjoitus tyyli paljastaa kyllä senkin ;)
[/quote]
se on kirjoitustyyli! Yhdyssana!
En ehkä oo mikään biologi, mutta miksei voisi olla eri sukupuolta? Eikö niinkin voi käydä, että sikiöpussit (tms, nyt vaikutan kyllä tosi dilleltä mut menköön) voi vähän hajota ja erimunaisetkin kaksoset ns. kasvaa yhteen siitä kosketuskohdasta? Kun samanmunaiset on samassa pussissa alkujaankin?
Muistan nimittäin elävästi jonkun dokkarin missä mies ja nainen siiamilaiset oli selästään kiinni - en kai tätä kuvittelekaan?
No kerro lisää! Mä haluun kuulla lisää teistä teinipoikakaksosista. Onko kuvia?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:24"]
No kerro lisää! Mä haluun kuulla lisää teistä teinipoikakaksosista. Onko kuvia?
[/quote]
On kuvia mut ne ovat kaikki kotona tällä hetkellä olen 45km päästä kotoa kun opiskelen eri paikka kunnalla ja asunkin täällä viikot :)
Minkä ikäisenä teidat erotettiin?
Yksinkö se siamilainen tässä ketjussa kirjoittelee ja kyselee? OT: Suomessa ei ole syntynyt siamilaisia.
Ei ne varmaam siellä synnytyssalissa alkanut leikkaamaan irti toisistaan? Toi siamilainen sanoi että hätäkastettiin koska ei tiedetty selviävätkö leikkauksesta?
Ennenkuin oltiin edes 2kk ikäisiä
Itselläni on siamialaiset kaksos pojat.
He ovat päästä kiinni toisiinsa. Synntys ei yllätys yllätys käynyt alapään kautta.
Keisari leikkaus oli aika oudon tuntuinen ja tuntui että kuula oltaisiin otettu majastani pois.
Kyllä niitä on ollut ja varmana tulee vielä!
2