Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö perheessänne kumpikin kotitalousvälineiden sijainnin?

Vierailija
07.11.2008 |

Oksennusketjun innoittamana tuli mieleen, että tietävätkö perheessänne kumpikin kumppani, olitte sitten hetero- tai sateenkaariperhe, missä on

-lakanat

-pyyheliinat

-vieraspatjat

-ruuvimeisseli

-maalarinteippi

-maalisudit

-talvirenkaat

-jatkopiuhat

-vasara

-kattila

-sitruspuristin

Meillä kyllä kummatkin tietävät nuo kaikki, paitsi sitruspuristimen olinpaikasta ei ole ollut kummallakaan havaintoa sen jälkeen, kun kuopus "lainasi" sitä kerran...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat etsii vielä paikkojaan muuton jäljiltä.

Vierailija
2/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on tasaisin väliajoin hukassa vasara, sudit, piuhat jne. Lakanat ja kattilat nyt onkin aika helppo tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän NIIN tunteen.

Vierailija
4/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ruuvimeisselin ja jatkojohtojen paikat on sen verran liikkuvat että niitä minä en välttämättä löydä itse

Vierailija
5/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai periaatteessa tietää, mutta mies hukkaisi oman päänsäkin jos en olisi sitä hänelle etsimässä :P

Vierailija
6/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei ehkä löytäisi ihan heti jotain erikoisempia kotitalousvälineitä kuten hattarakonetta. Minä taas en ihan heti ehkä löytäisi .... .... ei tullut mieleen. Mutta jotain "miesten" juttuja joutuisin ehkä hetken etsimään. Mutta mieheni on niin armottoman järjestelmällinen, että auton korjausosat ovat yhdessä paikassa, työkalut paikoillaan ja kaikki aina omilla kohdillaan, että kyllä meillä löytäisi vieraskin aika hyvin kaiken etsimänsä.

Vierailija
7/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetään, paitsi ei aina kaikkia kattiloita ja sitruspuristinta, saati sitten kauhoja ja desimittoja. Niitä kun noi lapset kuljettelee millon mihinkin.

Vierailija
8/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Oksennusketjun innoittamana tuli mieleen, että tietävätkö perheessänne kumpikin kumppani, olitte sitten hetero- tai sateenkaariperhe, missä on

-lakanat. -juu

-pyyheliinat -juu

-vieraspatjat -ei ole, ei omisteta

-ruuvimeisseli -juu

-maalarinteippi -ei ole, ei omisteta

-maalisudit -ei ole, ei omisteta

-talvirenkaat -juu

-jatkopiuhat -ei ole, ei omisteta

-vasara -juu

-kattila -juu

-sitruspuristin ei ole,ei omisteta

Meillä kyllä kummatkin tietävät nuo kaikki, paitsi sitruspuristimen olinpaikasta ei ole ollut kummallakaan havaintoa sen jälkeen, kun kuopus "lainasi" sitä kerran..

Vierailija
9/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös noita 'käveleviä' esineitä, mutta kyllä ne yleensä jostain löytyy. ;-P Molemmat tietää paikallaan pysyvien olinpaikan (mm. lakanat, pyyhkeet, talvirenkaat), muut sitten liikkuu tarpeen mukaan joko aikuisten tai varsinkin lasten toimesta. Maalisuteja ja vieraspatjoja ei talosta löydy vielä, mutta ehkä niitäkin joskus...

Vierailija
10/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun ruuvimeisselit tuppaa olemaan kateissa, kun mies lainaa niitä eikä muista palauttaa..

Vierailija
11/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lakanat-minä

-pyyheliinat-molemmat

-vieraspatjat-molemmat

-ruuvimeisseli-molemmat

-maalarinteippi-molemmat

-maalisudit-ei ole ollenkaan

-talvirenkaat-ei ole ollenkaan

-jatkopiuhat-minä

-vasara-molemmat

-kattila-molemmat

-sitruspuristin-minä

Minä olen se joka järkkää kaapit (kaikki paitsi miehen vaatekaapin ja laatikot), ja välillä muutan järjestystä kun huomaan että joku ei toimi, ja siksi miesparka sekoilee välillä :) Tietää kyllä mistä löytyy esim. lapsen vaatteet, pesuaineet, "myrkyt" (tärpätti, etax jne) ym.

Vierailija
12/14 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi osannut sanoa, että pyyheliina tai lakanat ovat kotitalousvälineitä sen enempää kuin talvirenkaatkaan

Vierailija
13/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
14/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin tietää noin suurinpiirtein, joskus joku pikkuasia hukassa kun ei kummatkaan ole maailman järjestelmällisimpiä. Tai jos ollaan keskellä remppaa, niin silloin ollaan saatettu saada kaikki sekaisin.