Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä näistä asioista pitäisi mielestäsi työpaikalla sietää

Vierailija
07.11.2008 |

sillä periaatteella ettei saa olla liian herkkänahkainen?

* Porukasta pois jättämistä, esim. kahvitauolla ei istuta pöytään?

* Avointa vinoilua henkilökohtaisista ominaisuuksistasi, kuten ulkonäöstä, painosta, vaatteista?

* Nöyryyttämistä koko työyhteisön nähden?

* Kamppaamista?

* Pahoinpitelyä?

* Kuulapyssyllä ampumista?

* Törkykirjeitä postilaatikossa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ensimmäistä ovat tosin valitettavan yleisiä.

Vierailija
2/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan retkelle kuulapyssyillä ampumaan niin kyllä se pitäisi sietää. Tai jättää retki väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ihmisten huumorintajut ovat erilaisia. Paksunahkainen ei vältäämättä osaa huomioida, että herkkänahkaisempi loukkaantuu jostain kommentista, jonka hän on tarkoittanut harmittomaksi vitsiksi. ( Toinen voi kokea ulkonäköään arvosteltavan vaikka kyseessä olisi ollut yleinen läppä.)

Sitten taas toiset voivat kokea, että joku ei edes halua heidän istuvan smaan pöytään. Tai joku välittää, ettei kukaan koskaan kahvitauolla istu hänen seurakseen, vaikka hän itse menisi aina yksin istumaan eli ei hakeutuisi toisten seuraan.

Mutta pahoinpitelyt ja törkykirjeet ovat ihan poliisiasia.

Vierailija
4/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon semmoinen pitäisi toimittaa...

Vierailija
5/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä koulussa pitää tämmöistä kestää! Vai ymmärsinkö jotain vaarin ap?

Vierailija
6/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä periaatteella ettei saa olla liian herkkänahkainen?

* Porukasta pois jättämistä, esim. kahvitauolla ei istuta pöytään?

* Avointa vinoilua henkilökohtaisista ominaisuuksistasi, kuten ulkonäöstä, painosta, vaatteista?

* Nöyryyttämistä koko työyhteisön nähden?

* Kamppaamista?

* Pahoinpitelyä?

* Kuulapyssyllä ampumista?

* Törkykirjeitä postilaatikossa?

Kohdat 1,2,3 ja 7 ovat epäsuoraa kiusaamista, johon yleisimmin syyllistyvät peruskouluikäiset tytyöt.

4,5 ja 6 ovat puolestaan ns. suoraa kiusaamista. Tarkoituksenmukaista uhriin kohdistuvaa aggressiivista käytöstä. Yleistä peruskouluikäisillä pojilla.

Noista voi sitten työpaikoilla löytää työkaverien ns. henkisen iän...

Vierailija
7/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin niitä paljon fiksumpi ja ajattele asiaa näin, duunissa olet n. 40 h viikosta ja 128 tuntia jossain muualla ;-p Koita jaksaa, en mäkään tullut toimeen oikein kenenkään kanssa edellisessä duunissa koska a) ne oli mua huomattavasti vanhempia ja b) mulla ei yksinkertaisesti ollut niitten kanssa mitään yhteistä. Kävin sitten yksikseni kahvilla ei siinä mitään ongelmaa ollut, ja jos vaikka puhuivatkin paskaa selän takana niin ei oikeesti jaksanut kiinnostaa kun mun elämässä nyt on niin paljon muutakin.

Vierailija
8/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä tulee aikuiset, joitten mielestä lapsi joka ei kestä henkistä ja fyysistä väkivaltaa on herkkänahkainen ja siis syyllinen itse kohtaloonsa.

Vierailija
9/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uuden moderaattorin tapa sensuroida? Viestissä ei ollut mitään asiatonta! Hyvää päivää vaan sinne valvomoon. Hohhoijaa...

Vierailija
10/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä tulee aikuiset, joitten mielestä lapsi joka ei kestä henkistä ja fyysistä väkivaltaa on herkkänahkainen ja siis syyllinen itse kohtaloonsa.

hänen vanhempansa ovat surkimuksia, jos eivät puutu kaikin mahdollisin keinoin tilanteeseen.

Vierailija
11/11 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi