mielestäsi rumi kieli maailmassa?
kaunein kieli keskusteluun viitaten, mikäs sitten on mielestäsi rumin kieli?
Mun mielestä ehdottomasti venäjä ja sen jälkeen somalialaisten puhuma kieli, mitä lie sitten puhuvat.
Kommentit (105)
Venäjä. Että voi kuulostaakin rumalta. ei tanska ja hollantikaan kyllä kauniita ole.
En ymmärrä kyllä venäjän kielen vihaajaa.
Voisin kuunnella venäjää puhuvaa naista tuntikausia hänen huuliaan katsellen. Se kuulostaa niin pehmeältä. Vähän sellaiselta 'mussumaiselta', jos tavoitatte mielikuvani.
Ehdottomasti rumin on ranskan kieli. Sen jälkeen tulee thai. Vai mitä kieltä siellä nyt sit puhutaankin.
Intialaisten vääntämä englanti
Voi kauhee. Ette ole rumaa kieltä kuulleetkaan ennen kuin olette tuota kuulleet.
Latvia on tähän mennessä ehdottomasti rumin kieli, mitä olen kuullut.
En tunne läheskään kaikkia maailman kieliä. Tuntemistani venäjä on ylivoimaisesti rumin kieli.
Ähläm kielet? - taas on joku rasisti liikkeellä :D
nimim. ah, niin rakastan kaikkea ulkomaalaista.
En vihaa/inhoa japanin/kiinan kieltä, mut se on aika kauhean kuullosta.
nimim. ah, rakastan kaikkea ulkomaalaista.
Arabia ja venäjä D: Hyi olkoon!!!
Ääni suomalais-ugrilaisille: Szeretlek! Eli unkarin "rakastan sinua", lausutaan miukuvana, valittavan liukuvasti paino eka tavulla eli SÄRÄTLÄK!!!.
En ole kuullut kaikkia maailman kieliä, jos olisin niin sitten varmaan osaisin vastata.
Sen ainakin tiedän, että japaninkieli on mun mielestä hienoa, kiinakin vaikka siellä kyllä puhutaan useita eri kieliä.
Mä luen nyt sellaista kirjaa kuin Jaguaarin voima (Anders C. Krogh), tuo kirjoittaja on oleskellut useita vuosia Perun ja Brasilian alkuperäiskansojen keskuudessa.
Hän kertoo tossa kirjassa, että ns. kissakansan ihmiset eli matsesit, puhuivat aina sellaiseen äänensävyyn kuin olisivat olleet vihaisia toisilleen, ja tolla kirjoittajalla meni tosi kauan, ennenkuin sopeutui siihen ettei lyhytsanainen tiuskiminen ja karjahtelu tarkoita yhtään mitään.
Siinä kielessä vaan puhutaan sillä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:20"]
Arabia, sun muut ähläm kielet, somali etc. saksa melko pahan kuuloista myös. Eipä tule saksankielistä rakkauslaulua mieleen...
Aasian kielet. Kiina, japani...
Tässäpä sulle saksankielinen rakkauslaulu :) Ja niitä löytyy läjäpäin lisää.
Oma inhokkini... sanoisin että ihan kaikki slaavilaiset kielet. Kaikki karmeita kuunnella.
Ruotsi.Se kieli ei vain sovi miehille. Kuulostavat kaikki akoilta. Tanska on jo ok ja äijätkin kuulostavat äijiltä.
[/quote]
Stadin slangi on ainakin ihan karmeaa.
Tampereen kiäli. Kuulostaa kamalalta tällaisen syntyperäisen tamperelaisen puhumana.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 18:22"]
venäjä kaikista rumin. Sit tulee somalia, turkki ja arabia
[/quote]
Olen tuosta venäjästä eri mieltä, vaikka en osaa sitä sanaakaan. Minusta se on kaunis kieli, sointuva ja pehmeä ja runollinen.
AV-palstan raiskattu suomen kieli. Kieliopista ei ole tietoakaan.