Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-mammat ja -papat, analysoikaa tämä ihmissuhdekuvio please!

Vierailija
02.12.2007 |

Eli tilanne tämä: Olen ollut hyvä ystävä erään miehen kanssa kohta 10 vuotta. Olen aina tiennyt, että jollain tasolla hän on/on ainakin ollut minuun rakastunut/ihastunut syvästi. Kun menin naimisiin joitain vuosia sitten, hän oli tilanteesta aika hajalla.

Nyt sitten pikkujouluissa kävi perinteiset ja ajauduin harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Samassa yhteydessä kävimme aika syvälliset keskustelut kaikenmoisesta, hänen tunteistaan minua kohtaan ja päin vastoin. Tiedän tämä olleen hänelle suuren kynnyksen takana, sillä hän on sikäli " tyypillinen suomalainen mies" ettei juuri tunteistaan koskaan puhu. Hän on myös naisten suhteen hyvin varovainen, sillä naiset ovat muutaman kerran loukanneet häntä todella pahasti.

Seuraavana aamuna hän viestitteli ja toivoi että näkisimme illalla. Iltaa kohti hänen mielensä ilmeisesti muuttui, koska hänen suunnitelmansa yllättäen muuttuivat ja hän lähtikin työpaikan pikkujouluihin (jonne oli tosin lupautunut jo paljon aiemmin). Nyt en ole kuullut hänestä pariin päivään.

Analysoikaa minulle please tämä tilanne ja sanokaa mitä minun mielestänne kannattaisi nyt tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roiku, älä viestittele, älä soittele. Kun hän ottaa yhteyttä, pidä välimatkaa.

Vierailija
2/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin haluat neuvoja? Miten tästä selvitään mahdollisimman vähin vaurioin vai miten saat tämän tyypin itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan on ollut suhun vuosia rakastunut niin tässä sulla olis nyt tilaisuus loukata häntä todella pahasti.

Vaikka voihan olla, että saavuttamaton on tuntunut tavoittelemisen arvoiselta, ja nyt kun hän sai sut ainakin yhdeksi illaksi niin hän voi siirtyä elämässään pikku hiljaa eteenpäin.

Mitkä sun omat tunteet häntä kohtaan on?

Vierailija
4/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, olet kyllä aika säälittävä... Jos et, niin ei kun toivotaan, että saat siltä ressukalta toisenkin kerran.

Vierailija
5/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli vuosikausia kestävä vaihe, jolloin näin hänet vain ystävänä, kunnes nyt, syksyllä yksissä juhlissa kaikki yhtäkkiä muuttui. Jokin siinä tavassa jolla hän vain katsoi minua herätti minussa taas ne kauan, kauan sitten kuopatut tunteet häntä kohtaan. t. Ap

Vierailija
6/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä vastaa kysymyksiin

Oletteko eronneet?

Vierailija
7/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ap

Vierailija
8/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korviketunteita ja ajattelit, että tästä sinuun ihastuneesta reppanasta sais itsetunnonvahvistusta vähäksi aikaa.

Vierailija
9/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö jo siirtyä paremmille metsästysmaille ja unohtaa sinut.

Vierailija
10/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin lähdet uutta vokottelemaan.

Vierailija
11/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se taisi riittää, suhde sinuun on liian sotkuinen, joten mies antaa olla.

Vierailija
12/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän käyttäytyy monimutkaisesti, tee omat valintasi vain omista lähtökohdistasi. esim. oletko mielummin yksin kuin ilman miestäsi. ja sitten eroa jos niin ajattelet. ja lopulta näkee, tuleeko teistä mitään tai sitten sinusta tulee jonkun muun kanssa.

Vierailija
13/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alkoi miettiä, oletko sinä sitä mitä hän haluaa, kun olit jo valmis pettämään.

Tai odotukset suhteesi olleet niin suuret, että romahtivat kerralla.

Minä antaisin olla ja keskittyisin omaan suhteeseeni. Mies ottaa yhteyttä mikäli tuntee tarvetta.

Vierailija
14/14 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanon samaa kuin muutkin: JÄITÄ HATTUUN! Älä ainakaan mitään äkkinäisiä ratkaisuja tee.

Mieti asiaa enemmän omalta kannaltasi, mitä tunnet, mitä oikeasti haluat, miksi parisuhteesi on väljähtynyt, halu(ai)sitko siitä pois, vaikkei tuota toista miestä olisikaan, millaista olisi perheenne (sinun, miehesi ja lastesi) elämä, jos eroatte, jne.