Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen äimistynyt. mies pyysi treffeille, mutta torjuikin minut

Vierailija
02.12.2007 |

ollaan tavattu ennenkin, eli kyse ei ole siitä, etten miellyttäisihäntä. Tuskin haluaisi tavata uudelleen, jos olisin niin epämiellyttävä...eli kutsui luokseen, juteltiin ja juotiin muutama siideri/olut.

Kävimme baareissa, ja halusi minut kotiinsa, kun sitten suudeltiin,ja hän aloitti hyväilyt, hän torjuikin minut, ja totesi, että parempi minun on lähteä kotiin. Olin ihan äimistynyt, ei koskaan ennen ole torjuttu näin...

soitti perään ja pahoittel, ja ihmetteli, miksi lähdin niin vihamielisestihänen luotaan... no miksiköhän? kun kerran teki selväksi,ettei läheisyyteni kelpaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miehellä on potenssiongelmia

2) Miehellä on aktiivinen herpes tms.

3) Yrittää olla herrasmies ja haluaa antaa kuvan, että ei ole vain panoa metsästämässä.

Vierailija
2/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä minullekin tuli mieleen, mies kyllä sanoi, ettei ole ollut viiteen vuoteen naisen kanssa, mutta en jotenkin uskonut sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi minulta vakavamman suhteen ja halusi että tajuan hänen olevan tosissaan. Nyt hymyilyttää, sillon ei.

Nyt olemme naimisissa ja kolmas lapsi on tuloillaan. =)

Vierailija
4/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jotain vakavampaa ja pelkäsi menettävänsä mahdollisuutensa, jos kiirehtii. Sitä paitsi hänhän teki aloitteen! Et sinä. Hän siis pysäytti aikomuksensa järjen äänellä. Olisi torjunut, jos olisit itse ollut aloitteessa aktiivinen osapuoli.

Toivottavasti nyt ei kyse ollut siitä, että hän halusi kokeilla, oletko helppo... Sellainen on lapsellista ja jos siis koki sinut helpoksi, ei haluakaan sinua enää. Jos siis itse etsii jotain syvällisempää.

Mitä itse haluat? Jos haluat suhdetta, arvosta hänen toivomustaan. Jos taas halusit vaan seksisuhdetta, etsi joku toinen...

Vierailija
5/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla oli nykyisen kanssa myös kummallinen alku. Hän ei pyytänyt luokseen, kuten muut pojat ja ajattelin jo monta kertaa, ettei ole kiinnostunut lainkaan. Kuitenkin oli suosittu tyttöjen keskuudessa ja tosi rempseä ja aktiivinen muiden tyttöjen seurassa. Olikin sitten vaan mun suhteen ujo.

Nyt ollaan naimisissa ja toinen lapsi on tulossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan