Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hätäsektion kokeneet?

01.12.2007 |

kuinka helposti " raskauduitte " sitten kun uusi yritys oli ajankohtainen?ja kuinka nopeasti ensimmäisestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehtiin hätäsektio 25+2..lapsi oli tulossa ennenaikojaan ja yritettiin pitää se masussa mahdollisimman kauan.valitettavasti istukka alkoi vuotamaan ja oli leikattava,pikkuinen eli yhden päivän,sai keuhkokuumeen eikä jaksanut!=(puolen vuoden kuluttua saimme lekurilta luvan yrittää uudelleen lasta ja 5. kierto tärppäsikin..raskaus päättyi rv9 ja todettiin sen olleen tuulimuna.tyhjennysvuodon jälkeen tuli yhdet menkat ja sitten raskauduin heti uudelleen,tuloksena ihana 1,6v tyttö=)mulla ehkä vaikutti henkinen tilakin siihen että 5 kiertoa meni ennen tuulimunaa..olin vielä niin rikki esikoiseni menetyksestä!

onnea yritykseen!!!!täälläkin kuumeillaan..

Vierailija
2/3 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin hätäsektio 02, lapsen perätilan vuoksi, ja kun synnytys oli jo täydessä vauhdissa.

Kuopusta alettiin tjottailla kun isompi oli 1,½v ja neljäs kierto jo tärppäsi.

Ei kai sektio tietääkseni raskaaksituloon juuri vaikuta myöhemmin. Suositushan toki on, että n. vuosi odotettaisiin sektion jälkeen ennen uutta raskautta, jotta kohtu ehtii toipua ja vahvistua riittävästi. Raskaus kyllä voi onnistua aiemminkin, mutta riskinsä siinä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen alullesaaminen kesti vuoden, tyttö syntyi kiireellisellä sektiolla. ( raskausmyrkytys, perätila ja reilu 2kg vauva rv 37+)

Samantien annettiin toiselle lupa tulla ja tytön 1v synttäripäivänä plussasin.

Poika syntyi hätäsektiolla. ( rv 40+4 kesken synnytystä repesi kohtu, ei kestänyt supistuksia )

Nyt ollaan 6kk yritetty kolmatta. Mutta niin se meni vuosi noiden edellistenkin kanssa. Että haaveissa että joskus vielä se plussatulisi.

Hän syntyy sitten suunnitellulla sektiolla... jos kaikki menee hyvin.