Apua.. etäännyn miehestä, vaikka yhdessä vasta 9kk :((
Muutettiin kuukausi sitten yhteen. Nyt tuntuu, ettei meillä ehkä olekaan niin paljoa yhteistä. Arjen kiireet hävittää romantiikan ja yksikin riita latistaa tunnelman pitkäksi aikaa. Minä olen mietteliäs analysoija, mies taas perinteinen suomalainen mies, joka ei juurikaan jaksa puhua " turhista" tai jakaa kokemuksiaan. Tunnen välimme etääntyvän koko ajan, ja se ahdistaa. Olisin niin halunnut tämän toimivan :`(. Olen yrittänyt järkätä yhteistä aikaa, mutta mies haluaa lähte kotiinsa viikonlopuiksi (siis vanhempiensa luo) ja muut illat hän on todella väsynyt ja " kärttyisä" . Minä opiskelen ja haaveena olisi muuttaa töiden perässä jonnekin, mies perii parin vuoden kuluttua maatilan pikkukylästä, jonne aikoo jäädä, jossa minulle ei ole töitä :(. Ahdistaa ja harmittaa :(.
Kommentit (42)
Kuulostat siltä kuin ihmiset yleensä oltuaan 10 v naimisissa ja suhteen jämähdettyä pikkuhiljaa - missä sinä oletkaan silloin jos jatkat tämän kanssa? minusta tässä ei ole edellytyksiä.
Ilman perusteellista juttelutuokiossa, jossa tuot selvästi ilmi, mitä parisuhteelta haluat, et voi olettaa, että uuden mahdollisuuden antaminen johtaisi mihinkään parempaan.
Ja älä vain erehdy antamaan liian pitkää mahdollisuutta! Jos suhde ei muutu, siihen ei kannata uhrata päivääkään.
Tiedän hyvin, mitä tarkoitat sinkkuajan tuskaisuudella. Olen itse samanlainen: onnellinen vain parisuhteessa. Ehdin rikkoa sydämeni kolmessa suhteessa, kunnes tärppäsi. Ja hyvin tärppäsikin! Olin silloin 25-vuotias ja kohta täytän 34. Viimeiset 8 vuotta ovat olleet elämäni onnellisinta aikaa! Mieheni ei ole täydellinen, kuten ei kukaan meistä ole, mutta hän on parempi kuin uskalsin toivoakaan.
Voimia ap! Usko tulevaisuuteen, älä hukkaa nuoruuttasi ääliöön!