Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisasiaa.

Vierailija
30.11.2007 |

Mitähän tämä nyt sitten on? Eli viimeksi menkat alkoi 2.11. (edelliset 29.9.) ja odotin nyt että alkavat aikaisintaan 2.12. jos ei myöhemminkin! Mistä johtuu että ne alkoivat nyt liian aikaisin? Ikinä ei ole näin mennyt, paremminkin menkat ovat antaneet odottaa itseään joskus viikonkin. Ehkäisyä ei ole käytössä....

Onko jollain kokemuksia tai tietoa? Onkohan mun hormoonitoiminta nyt ihan sekaisin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekaisin kierto muutenkin. Jos 3 kk peräkkäin heittelee ihmeellisesti, on lääkärin paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi