mikä kyseessä? kainaloita ja kaulaa vihloo ja pakottaa tuon tuosta. mitään pattia en ole huomanut..
luulen että imusolmukkeissa jotain. vai voisiko reuma oierilla vain näillä aluella? soiton lääkäriaikaa mutta pydettiin soittamaan viides päivä, kun seuraavat kuukauden ajat jaetaan!!! tätä on kestänyt kesästä asti ja kun vihdoin uskaltautuu soittamaan lääkäriin niin vastaus on tämä. mielenterveys tässä menee kun päivät värkkää että onko syöpä tms! yksityiselle ei ole varaa. pliis neuvoija
Kommentit (5)
Mullakin vihloo kainaloita. Lääkäri sanoi, että on vain lihakset jumissa. Määräsi fysioterapiaa ja oireet hävisivät. No, siitä nyt on jo aikaa monta kuukautta ja taas vihloo.. En sitten tiedä, että missä vika. Ehkä niissä lihaksissa sitten.. Tai ainakin viimeksi ftarepia auttoi, joten ehkä se on uskottava lääkäriä. Kaulassa ei vihlomista niinkuin sinulla.
Soita viides päivä sinne lääkäriin niin kyllä se sitten selviää. =)
kiva tietää että voi olla muutakin kuin syöpää. suvussa reumaa..verikokeet otettu varmaan viisi vuotta sitten..ei silloin ollut ainakaan mitään. ja paino ei nouse vaikka miten syön roskaruokaa. raskauden 20 kiloa hävisivät tekemättä mitään!? rinnassa tuntuu myös joskus kipua ja on sydämen tykytystä ja hikoilen paljon. tuntuu niin rasittavalta, olis kiva päästä selvyyteen asiassa. ap
onko teillä ollut kipu minkälaista? minulla kaulalla, korvien alapuolella vihlontaa ja kainaloissa " syvällä" kipua.. kauheeta.
oikealla ylhäällä kylkiluiden kohdalla kipu ja sitten on toisinaan linjalla rinta-kainalo. Tarkasti siis tutkittu, vaarallista syytä ei ole. Magneettikuva otettu ja keuhkojen röntgen. Myös uä ja mammografia.
mulla kipu kainalokuopissa syvällä-..ap
Mullakin on ollut kummia kipuja. Tutkittu paljon. Ei mua mikään muu vaivaa, kuin harvinainen reumasairaus. Eli ei mitään erityisen vaarallista ole.
En tiedä, mitä voisit tehdä, jos ei ole varaa yksityiselle. Ymmärrän, että sulla menee hermot.