Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko mä antaa kirjan joululahjaksi kaverin muksuille yhteiseksi?

Vierailija
22.11.2007 |

En mitään isoa tai kallista ala ostamaan, joku pieni muistiainen. Karkkia ei! Tuleeko kirjasta tappelu tai onko muuten tyhmää, jos on yhteinen lahja kaikille? Sitten jos jokaiselle ostaa erikseen, niin saisi niin pienellä rahalla vaan jotain krääsää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka suklaalevyt kaikille? miksei karkkia?

Ja jos tosiaan ei voi karkkia missään nimessä laittaa, niin se kirja ja jokaiselle esim. varvassukat.

Vierailija
2/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ei siksi, kun perhe ei niitä pienimmille ollenkaan anna. Ja lapsia on 3 ja kaikki alle 4v. Vinkkejä? Jos tuo yhteinen iltasatukirja on huono. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuskin ap:n lahja on ainoa, mitä jouluna saavat. Ja tällä tarkoitan sitä, että varmasti saavat kaikki myös ihan omiakin lahjoja. Siinä lisäksi huomattavasti parempi YKSI YHTEINEN hyvä lahja kuin jokaisella jotain omaa roinaa...

Sitä paitsi kirja on aina hyvä valinta, lapsille ei voi lukea liikaa!!

Vierailija
4/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mä sen kirjan sitten. Ei 5¿ per lapsi saa oikein mitään =( Mutta 15-20¿, niin sillä saa jo jonkun kivan kirjan yhteiseksi. ap

Vierailija
5/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni kaikkien aikuisten tarvitse muistaa kaikkia lapsia yksitellen. Kirja on hieno lahjaidea!! Ajatelkaa, kaikki lapset kerääntyvät takkatulen ääreen kuuntelemaan kun äiti/isä lukee satua yhteisestä uudesta kirjasta. Heh, olen ihan fiiliksissä jo ajatuksestakin ;D

Vierailija
6/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa varmaan tykkäisi, myös meillä olisi suuri ilon aihe! Osta vain tuo. Toivottavasti eivät tule sitten tänne kertomaan, että " voittekste tajuta, yhteisen lahjan toi, miten typerä" :-)

Minustakin hyvä ajatus ostaa yksi vähän isompi kuin kolme pikkulahjaa.