Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomia hintapyyntöjä osta-myy palstalla!!

Vierailija
30.11.2007 |

Hug-a-bub-kantoliina, kahdella lapsella ollut, 60e - ja kun uutena maksaa helsingin keskustassa 85e??!!

Käytetty unipussi 30e. uutena maksanut alle 50e??

Siis mitä ihmettä? Eihän nyt käytetystä makseta yli puolta uuden hinnasta, vai maksaako joku hullu?

Eikä siinä tapauksessa kannata vaikka ostaa itse uusi ja myydä eteenpäin, saa käyttää uutta muutamalla kympillä niin pitkään kuin tarvitsee..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta ihmettelen myös niitä sikahalpoja pyyntöjä - että bodysta ei voi pyytää yli euroa vaikka olisi mikä merkki tahansa ja hyvässä kunnossa. Suomessa taitaa ollaa tämä kierrätysidea vielä aika lapsenkengissä.

Vierailija
2/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pyytää, niin anna pyytää. Ja jos joku on valmis maksamaan sen 60¿, niin anna maksaa. Mitä vittua se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ostanut osta ja myy palstalta, mutta joka kerta pettynyt laatuun, eli tavara on surkeassa kunnossa, silloin sitä ei voi myyäd edes halvalla!

Vierailija
4/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tarjouksessa 18 ¿ maksaneesta, vuoden päivät käytetystä kestovaipasta saa hyvinkin vielä 14-15 ¿ kun sen myy pois.

Minä myyn esim. lastenvaatteet halvalla pois, mutta niistä tuotteista, joista tiedän saavani hyvän hinnan, pyydän myös enemmän. En tosin osta & myy- palstalla, vaan Huutiksessa. Ja kaikki menee kaupaksi, hinnat nousee korkeammaksi kuin olin kuvitellutkaan.

Vierailija
5/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käväsin kirppiksellä; joku pyysi siellä selvästi kuluneesta Lassien supretech ( tai jotain ) haalarista 30 e . :O

Eikös niitä saa tarjouksesta halvemmalla??

Vierailija
6/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudun ulkopuolella voi lastentarviketarjontaa olla vähemmän, ja hinnat korkeampia. 60 euroa ei ole paljon kantoliinasta, jos se on hyvässä kunnossa (uudenveroinen), ja jos uusi maksaa joka tapauksessa 30 euroa enemmän.

Vierailija:

Hug-a-bub-kantoliina, kahdella lapsella ollut, 60e - ja kun uutena maksaa helsingin keskustassa 85e??!!

Vierailija
7/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tyyliäsi lainatakseni. Olenko ainoa, joka on tällä palstalla ihmetellyt/päivitellyt jotain asiaa? Olethan muistanut jakaa noita ajatushelmiäsi kaikille muillekin samantyylisten aloitusten tekijöille?

Oot tainnut itse maksaa just jonkun käsittämättömän summan käytetystä tavarasta ja huomannut seuraavan päivänä, että kaupasta saa uusia vastaavia halvemmalla.

- ap

Vierailija
8/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska todellakin, miksi ostaa itse käytettyä, kun voi ostaa uutta ja myydä sitten sen jollekin joka haluaa " säästää" - todellisuudessa säästää se, joka on saanut uuden tuotteen käyttöönsä kolmanneksella sen hinnasta.

Vierailija:

Pk-seudun ulkopuolella voi lastentarviketarjontaa olla vähemmän, ja hinnat korkeampia. 60 euroa ei ole paljon kantoliinasta, jos se on hyvässä kunnossa (uudenveroinen), ja jos uusi maksaa joka tapauksessa 30 euroa enemmän.

Vierailija
9/9 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin vuosi sitten hug-a-bubin pois, meinasin laittaa menemään 30 eurolla (olin ostanut 85eurolla). Onneksi tajusin etukäteen katsella huutonetistä hintoja, ja huomasin että monet huutaa hyväkuntoisesta lähes uuden hinnan.

Mullakin huggis oli ollut käytössä kahdella lapsella, mutta puhdas, ehjä, nyppyyntymätön, todella hyväkuntoinen. Huggigsethan yleensä pysyykin siistin näköisenä paljossakin käytössä, kun ovat niin laadukkaita.

Itse laitoin aloitushinnaksi 40e (siihen sisältyi postikulut), mutta lopulta tuote huudettiin 56 eurolla.

Ja olin tyytyväinen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän