Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi kutsua häihin sellaisia sukulaisia, joiden tiedän pilaavan tunnelman

Vierailija
15.11.2007 |

Vieraathan tekevät juhlan, mutta osa omista sukulaisistani on valitettavasti sellaisia, että ovat paikalla vain arvostellakseen ruokia/juomia/muiden tuomia lahjoja/ohjelmaa... Esim. mun serkun häissä kehtasivat mennä valittamaan morsiamelle väärän lämpöisestä valkoviinistä! Äitini kuitenkin painostaa minua, koska " aina on koko suku kutsuttu" . Voinko viis veisata äitini mielipiteestä, vaikka vanhempani maksavat kolmasosan hääkuluista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka minä ja mieheni halusimme. Piste. Esim. serkuistani kutsuin vain osan - ne joiden kanssa OIKEASTI olen tekemisissä. Veri ei tosiaankaan ole vettä sakeampaa.

Vierailija
2/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ovat teidän juhla -siis sinun ja miehesi! Tietenkin teidän täytyy voida ihan itse päättää ketä te haluatte juhlistamaan omaa tärkeää päiväänne.

Sinuna puhuisin äitisi kanssa nyt pikaisesti ja sanoisin, että haluan sellaiset häät kun haluan. Ei kiusaksi kenellekään vaan ihan siksi, että päivä on teidän ja te haluatte/ette halua paikalle tiettyjä ihmisiä.

Ei vieraista päättäminen kuulu kenellekään muulle kuin sinulle ja miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla