En arvosta pätkääkään naista, jolla ei ole omaa s-postiosoitetta tai pankkitiliä
Kommentit (27)
Pankkitilejä sen sijaan monilla on jopa useita. Omia ja yhteisiä. Mullakin on oma ja miehen kanssa yhteinen.
joka ei sinun arvostustasi saa.. kyllä hänellä varmaan on sitten elämä pilalla? Eli toisinsanoen, häntä tuskin vois vähempää kiinnostaa arvostatko sinä häntä vai et.
niin paita ja perse, että ei ole edes omaa yksityistä sähköpostiosoitetta. Menettekö paskallekaan ilman miestä?
ei ollenkaan verrattavissa yksityiseen wc asioimiseen = D
ja laittakaa sitten iltapesun jälkeen päällenne miehenne valitsemat yövaatteet ja käykää suikkaamassa hyvät yöt miehenne nimeämille POIKAlapsille. Ja aamulla muistatte nousta ylös ennen miestä ja anoppia laittamaan aamiaista kun olette niin kunnon työihmisiä. Ja syntiähän se on maata sängyssä jos ei sairas ole
Arvostan teitä yhtä vähän kuin luomaanne lehmänpaskaa
jos ei osata edes työssä käydä eikä yhtään hankkia itse sitä rahaa vaan roikutaan av:aalla kaikki päivät eikä edes tehdä niitä oikeita kotitöitä vaan aika kuluu netissä surffaamiseen. Jos aikuinen nainen ei pysty tekemään mitään ilman miestään niin surkeeta ja noloo on! Jo miehellekkin!
ei kummallakaan ole omaa sähköpostiosoitetta. Ei ole edes yhteistä. Tai mitään sähköpostiosoitetta. Ja arvostan heitä molempia suuresti.
Mä teen johtopäätökseni arvostamisesta kokonaisuuden perusteella, en jonkun yksittäisen asian.
On vain kaksi yhteistä vaimonsa kanssa (vaimolla vielä yksi oma).
sähköpostia! Mitäs ap siitä sanot?
Miehellä yhteen käyttöoikeus johon tulee hänen palkkansa.
ällöttää tuommoiset seurakoiran kaltaiset tahdottomat yksilöt
entä ne miehet, joilla on vaimon kanssa yhteinen sähköposti (vaimon nimellä) ja joiden vaimo hoitaa perheen pankkiasiat., eli vaikka miehellä oma pankkitili, vaimo on se, joka käy nettipankissa maksamassa laskut miehen tililtä... mun vanhemmilla on näin....
Siis ne, jotka sanovat, että ei ole yhtään sähköpostiosoitetta miehellä eikä naisella... huoh...
ei tosin miestäkään koska ukki on kuollut. saako hän siis anteeksi?
vai onko Anniina päässyt pois BB talosta???!
Jos taloudessa ei ole/ei ollut lainkaan sähköpistiosoitetta ---> tämä asia ei kosketa.
Mutta jos taloudessa on sähköpostiosoite jota sekä mies että vaimo molemmat käyttävät, niin MIKSI se on heillä yhteinen???!
Asiaa voisi verrata siihen että ostetaan vain yksi kännykkä ja käytetään sitä yhdessä.
On aivan tervettä että ihmisillä on YKSITYISYYTENSÄ parisuhteesta huolimatta. Ja tämä EI TARKOITA ett' pitää olla oma sähköpostiosoite tai tili että voi "pettää" tmv. likaista, vaan siksi että joskus voi tarvita omaa yksityisyyttä.
Pari esimerkkiä;
-En ikimaailmassa koskaan kirjoittaisi ystävälleni sähköpostia (jossa siis olisi jotain sisältöäkin eikä vaan joutavaa (="on se ilmoja pitänyt, hyvää ystävänpäivää" jne) liirumalaarumia, sillä en tahtoisi että hänen miehensä lukisi ne.
-Jos tahtoo vaikka tilata matkan yllätykseksi miehelleen/vaimolleen, menee yllätys pilalle jos saa siihen yhteiseen sähköpostiin varausvahvistuksen jonka se "yllätettävä" näkee.
sähköpostiosoitetta eikä kännykkää.
ei ole sähköpostia ja hommaan sen varmasti heti kun sitä tarvitsen. Käyn koneella noin 2 kertaa viikossa (maksan laskuja) joten jos joku haluaa jotain mulle ilmoittaa niin kännykästä saan viestn nopeasti.Pankkitili on oma.
johan se on laissakin määrätty että toisen nimellä olevaa postia ei saa avata, se on rikos. Mä en ainakaan avaa koskaa mun miehen posteja, en tavallista saatikka sitten spostia, en edes tiedä hänen salasanaa ja miksi ylipäänsä pitäs edes tietää???
johan se on laissakin määrätty että toisen nimellä olevaa postia ei saa avata, se on rikos. Mä en ainakaan avaa koskaa mun miehen posteja, en tavallista saatikka sitten spostia, en edes tiedä hänen salasanaa ja miksi ylipäänsä pitäs edes tietää???
jos ei edes omaa s-postiosoitetta ole. Minulla on kyllä nuo molemmat.