2,5v. tytöllä pojan polkupyörä ok?
Meille ajautui himskatin hieno pikkupoikien (n. 3-5v) polkupyörä apupyörillä, mutta kun meillä on tyttö (pian 2,5v) niin mietin, että kannattaisikohan se laittaa sittenkin eteenpäin. Onko poikien pyörä mahdoton ajatus tytöllä, olisiko se jotenkin huono juttu?
Ihmetyttää kyllä, että miksi polkupyörien pitää olla erilaiset sukupuolen mukaan?! Rahastusta vain kai.
Kommentit (9)
Kyselin käytännöllisistä ja turvallisuussyistä, ei mitään muuta väliä.
Esim helkama nappula sopii molemmille sukupuolille.
Mistä mihin ikävuodesta tuo Nappula on suunnilleen?
Joten käytä ihmeessä tuota pyörää tytölläsi. Eihän hän edes ymmärrä, että se on poikien pyörä (ellette vanhempina sitä tuo esille).
Vielä nyt ap tässä tarkentaa asiaa, eli minua se pyörän tanko mietityttää tässä vaan, että onko se jotenkin hankala ja huono tytölle käytössä?
Mitkään traumat eivät minua siis askarruta, kerron nyt vielä sen kerran :)
Itsekin olen ajellut monet vuodet miesten pyörällä, eikä se mitenkään haitannut. En taida oikein ymmärtää, mitä haittaa siitä voisi olla? Selventäisitkö ap vähän mikä sinua siinä arveluttaa?
lila väriltään ja pyörässä valkoisia koiria ja kori. poika itse valitsi pyörän ja valitsi sitten tyttöjen pyörän.
jätkämäinen poika on, ei siitä millään neitiä saa.
En myöskään tajua, että mikä siinä muka olisi ongelmana. Tuon ikäinen ei osaa vielä valittaa " väärästä" väristä tms.
Lapsi saa siitä elinikäisen trauman, ja sen takia kärsii aikuisen mielenterveysongelmista ja syrjäytyy!