Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä menee kyllä kaikki provot läpi! ov

Vierailija
29.11.2007 |

Kirjoitin eilen illalla klo 22:41 provon, johon tuli peräti 32 vastausta. Kaksi vastauksista oli ketjun nostoja, joita minä en tehnyt. Yhtään provo/porvoo huutoa ei tullut!

:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ainakin on hauska seurata miten tarina etenee, oli se sitten totta tai tarua :) (tylsänä hetkenä...)

Vierailija
2/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiä joku juttu, joka voisi olla totta ja sitten naureskella, kun joku uskoo. Säälittävää hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pääasia ole, että saadaan keskustelua aikaiseksi. Uskoisin, että 80% alotuksista on provoja.

Vierailija
4/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheelle vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, mitä muut eivät millään usko. :D

Vierailija
5/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvää keskustelua on saatu varmasti aikaan provoistakin. Ei kai tarkoitus ole täällä huudella provoa jatkuvasti? Olisi tosin kiva jos satutädeille olisi joku oma palstansa jossa voisivat jatkaa lapsellista puuhaansa ja täällä pysyttäisiin asiassa. Toiveajattelua, tiedän.

Vierailija
6/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun provoon tuli yli 500... olisko ollut jopa 600 ;)

tosin joukkoon mahtui myös provo-huuteluita muutama

Vierailija
7/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näen jo otsikosta että hohhoijaa enkä jaksa edes avata. En voi käsittää miksi kukaan jaksaa kirjoittaa provoja. Jotain täytyy olla päässä vikaa ja liikaa aikaa. Olen jo lukemattomia kertoja häipynyt palstalta kun olen kyllästynyt provojen määrään. Sitten taas tulee jotain kysyttävää ja tulee pari päivää roikuttua täällä.

Ja totta puhen parempi niin. Kirjoittakaapas taas pari oikein idioottimaista provoa että pääsen taas pariksi viikoksi tästä idioottilasta irti..

Vierailija
8/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla totta, ja sitten ovat niiin onneissaan, kun ihmiset ottaa ne todesta. Mä ainakin olen oppinut että todellisuus on usein tarua ihmeellisempää, eikä mua toisaalta haittaa ollenkaan, vaikka jokin aloitus olisi provo. Tärkeintä on se asian tiimoilta käyty keskustelu.

T: Yksi jonka kaveripiiriin kuuluu sisaruspari, jolla on lapset samalle isälle kuukauden ikäerolla, jonka naapuri lyö vammaista lastaan etc. selkeitä " provoja" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi