Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 kk ikäinen lapseni on tänään pissannut 6 kertaa pottaan.

Vierailija
29.11.2007 |

Potalla ollaan käyty 6 kk iästä lähtien. Vaippoja (kesto) menee silti, tänään on kastunut 2. Eilenkin taisi mennä vain kolme vaippaa, plus yövaippa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun jaksat hoitaa lapsesi noin hyvin ja ajattelet vielä maapallomme tulevaisuuttakin!

Vierailija
2/5 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää tai menee itse potalle. On alkanut tässä myös kylässä/kewrhossa pyytämään potalle vaikka on vaippa päällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo kokonaan kuiva 1v2kk oleva tyttö (emme edes käytä enää vaippoja).

Vierailija
4/5 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taputin vaipan etumusta. Kysyin silloin kun tiesin että pisuhätä on.. Ei mennyt kuin pari kertaa kun tyttö alkoi itse katsomaan minua ja taputtamaan vaippaa merkisi hädästä :)

parisen viikkoa sitten alkoi itse istahtamaan potalle ja jos en heti huomaa niin pissaa housuun siinä potalla istuessaan koska ei osaa housuja riisua.

Meillä ollaan pikkuhousut ja trikoohousut jalassa kotona eikä haittaa vaikka ne kastuu.. Heitän pesuun sitä mukaa ja kuivat housut jalkaan :)

Pojalta otin vaipan pois 1v9kk kohdalla mutta varmaan olis aikaisemminkin voinut, mutta kun voin niin pahoin loppuraskaudesta etten tajunnut....

Vierailija
5/5 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk iässä alkoi olla runsaasti kuivaa vaippaa päiväunienkin jälkeen. Ja potalla käynti oli lapsen lempipuuhaa ja sinne tulikin lähes joka kerta saalista.

Pikku hiljaa viittomat ja puhe tulivat mukaan ja lapsi alkoi joko rummuttaa alavatsaa tai sanoa piss.

Nyt lapsi siis ollut kokonaan vaipatta 2kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan