Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teista muista tuntunut jotenkin noyryyttavalta elaa valtion tuilla ja miehen siivella kun lapset on olleet pienia ja olette olleet kotona?

Vierailija
29.11.2007 |

Itse olen aina tottunut tienaamaan itse elantoni. Nyt tuntuu jotenkin oudolta ja kurjalta olla yhteiskunnan elättinä. Siitäkin poden huonoa omaatuntoa että äitiysrahani on vallan loistava, kiitos aiempien työvuosien. Kun taas osa äideistä saa pari tuhatta euroa pienempää äitiysrahaa samasta työstä. Onko reilua? Itse olisin hyvin voinut säästääkin näitä vuosia varten. Ja ei, eihän mun tarvitse tukia vastaanottaa mutta otan nyt kuitenkin kun niin on tapana.... mutta poden samalla huonoa omaatuntoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan kadehdi sun tukiasi tai asemaasi. Piis vaan.

T: minimillä elävä opiskelijan vaimo, kotiäiti

Vierailija
2/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi äippälomalla oleminen ei ole mitään miehen siivellä elämistä - jonkunhan se lapsi on hoidettava ja jos ei oma äiti tai isä sitä tee niin siihen hommaan joutuisi palkkaamaan jonkun muun. Jos et oysty ajattelemaan niin, että kaikki tulonne ovat perheen yhteiisiä niin ajattele että yhtä kalliiksi miehellesi tulisi palkata oman lapsensa hoitoon joku muu kuin sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta jokainen pääsemme osalliseksi tarpeen mukaan. ks. netistä tietoa esim. sosiaalipolitiikka.

Vierailija
4/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin koin, että kasvatan kunnon kansalaisia, jotka aikoinaan ovat maksamassa niitä veroja, joista sitten taas joku kotiäiti saa päivärahansa. Aika minun kohdallani oli kahden lapsen kanssa yhteensä noin 4 vuotta eli nyt olen jo taas ehtinyt vuosia maksaa veroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän