Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Heinähatut* vko 48 TO-SU

29.11.2007 |

Jatketaanko täällä??

Ennen kuin edellinen pino on 10 sivuinen??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona oli se kuuluisa alkuraskauden ultra ja siellä ne omat epäilykset sitten kävivät toteen... Viikkoja olisi pitänyt olla 7+4, niin kohdun koko vastasi 6+ eikä ollut sikiökaikua!! Itse tiedän myöhäisemmän hedelmöittymisen mahdottomaksi, joten tuulimuna tai aikainen keskeytynyt keskenmeno on kyseessä, lääkäri epäili jälkimmäistä...

Itselle nuo keskenmenot eivät ole uusi juttu, ennen esikoista kaksi kokeneena... Mutta kyllähän se harmittaa, että TAAS piti näin käydä!! Kaikki aikanaan lohdutteli, että tokan lapsen saaminen on helpompaa, eikä silloin tule enää niin helposti keskenmenoja, kuin esikoisen ollessa kyseessä... Miten niin?

Sain kuitenkin ajan parin viikon päähän vielä ultraan, mutta uskon sen turhaksi ja soitinkin jo terkkarin omalle lääkärille, että saisin lähetteen polille ultraan, ettei tarvi turhaa yksityiselle maksaa ja pääsee sieltä sitten jatkotoimenpiteisiin... Mulla kun ei koskaan tuppaa nämä keskenmenot käynnistymään itsestään, vaan aina tarvitaan kaavintaa!! Hassua miten kaikki raskausoireet hävisivät kuin tuhka tuuleen sen tiedon jälkeen, että ei olekkaan vauvaa...

Mutta meille siis ei tule heinävauvaa, joten toivottelen teille muille oikein mukavaa odotusta loppuun asti!! *vilkuttaa jäähyväisiksi*

Leonmami

Vierailija
22/26 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kovasti!

Meillä takana eka ultra (perjantaina oli). Ei mitään ihmeitä. Terkkari on rento, hoitaa myös esikoisen neuvolakäynnit. Ei mikään ihmekäynti, melko turha. Täytin esitietolomakkeen valmiiksi, puhuttiin listeriasta jne, todettiin, etten syö kalaa ja että hemoglobiini ja verenpaineet hyvät. Pissasin purkkiin ja vielä pölistiin. Ei mitään ihmeitä. D-vitamiinia ja kai jotain monivitamiinia ja omegaa voisin alkaa syödä jos tahdon.. Pakko ei ole muuta kuin D-vitamiinia jossain muodossa ottaa, mulla tulee kalkkitableteista, joten en tarvitse toista valmistetta. Maitoa pitäis alkaa juomaan.. Yök. Se jäi ton kuvotuksen takia vähemmälle.

Kuvotusta ei tosin ole ollut moneen päivään. Ihan jees fiilis. Eilen sattui mahaan ja näin yöllä painajaista keskenmenosta. Nyt särkee selkää, kun on seisonut koko päivän leipomassa pipareita. En muutakaan joululahjaa tutuille keksinyt... Saavat nyt sitten pipareita, kun en ehdikään neuloa jokaiselle jotain.

Tintti ja Rytty 8+3 (niin joo, viikot mitä luultavimmin on oikein, eli LA on 10.7.2008)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselit,millaiset rattaat olis hyvät kokoeron vuoksi. me ihastuttiin täysin emmaljungan twin cerox 360-merkkisiin rattaisiin. niissä on joko edessä tai takana (riippuen työntöaisan sijainnista) pienet,pyörivät renkaat. esim. kaupoissa pienet renkaat edessä,on helppo kulkea ja sitten jos menee loskaan,niin heittää vaan työntöaisan toiste päin ja saa eteen isot renkaat,jolloin matkanteko onnistuu taas. kantokassilla saa sitten sen sopimaan ihan vastasyntyneellekin. hinta tietenkin oli aika kirpaiseva,mutta luulen,että ennen kesää me ne vielä hankitaan helpottamaan kulkua.

tiistaina olis mulla neuvola lääkäri, saas nähdä,mitä se sanoo:) jokohan sitä tässä vaiheessa kuulee sydämenäänet,kun silloin viikkoja olis 9+1??

mutta.. täällä yhä flussa jatkuu ja väsyttää.. ei yhtään oloa helpota tuo esikoisen virkeys,koko ajan pitäis jotain touhuta!

mukavaa ensi viikon alkua kaikille!

-annu ja sintti 8+6-

Vierailija
24/26 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leonmami olen pahoillani.. jaksamista ja voimahaleja !

Vierailija
25/26 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonmami,olen todella pahoillani!Kurjaa että noin piti käydä...

Itse olen pelännyt kokoajan keskenmenoa/tuulimunaa koska oireet on niin vähäiset.Tänää oireita on ollut normaalia enemmän,se helpottaa hieman.Silti pelko on kokoajan läsnä.

Flunssaisille toivotan pikaista paranemista!!

Vaunuasiaa sen verran että meillähän tyttö on 2v kun vauva olisi tulossa maailmaan,joten olenkin katsellut kaksosten vaunuja/rattaita noiden toisten lisäksi.Meillä on nyt Emmaljungan cerox:it ja olen huipputyytyväinen niihin!!Jos sellaiset löytäisin kaksosmallina käytettyinä,niin oisin onnellinen!!Cerox on niiiin hyvä malli!!

(.)Tänään olen nukkunut paljon,itkeskellyt joululauluja kuunnellessa ja syönyt hulluna mandariineja....joten luulisi tuolla masussa jonkun olevan kun tällaista teettää!Ja ikinä en juo piimää paitsi raskaana ja nyt alkoi taas tekemään sitä mieli!:)

Vierailija
26/26 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Leonmamille pahoitteluni, otan osaa. Olette joutuneet kokemaan kovia. Lähetän kovasti jakasamista teille sinne, että pääsette asian yli.

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Järjetön väsymys vaivaa edelleen. Eilen nukuin käytännössä koko päivän. Illalla kuuden jälkeen jaksoin nousta sohvalta ylös. Tää väsymys tekee mut hulluksi!

Tänään ollaan oltu kanssa ihan kotosalla. Aamupäivällä ulkoiltiin tytön kanssa. Teki tosi hyvää olla ulkona, kun eilinen meni nukkuessa. Tehtiin tytön kanssa lumilyhty, mutta kun käytiin lenkillä niin kynttilä oli sammunut ja tyttö potki koko lyhdyn kumoon. Huokaus... Ajattelin kyllä käydä katsomassa, josko saisin lyhdyn nyt kasaan.

Joululahjat alkaa olla hankittuna. Yhden kummilapsen lahjat on vielä ostamatta, muuten kaikki on hankittu. Ai niin, ja tytön harjoitusluistimet pitää vielä ostaa. Mutta muutoin jouluhommat on tekemättä. Kun perjantaina vielä kovasti suunnittelin viikonlopun siivoavani kaappeja, niin pah ja pah. En ainuttakaan kaappia ole siivonnut, että kiva kiva.

Taidan mennä tytön kanssa katsomaan Puuha-Peteä.

Marju 8+3