Kalevassa: Lapsi hukkunut lumijokeen.
Kommentit (30)
Itse en ainakaan antaisi lasteni olla hetkeäkään yksin aitaamattomalla pihalla jos lähellä vesistöä. Sen verran pitäisi jokaisen vanhemman osata ennakoida.
Kyllä minä ainakin 4-vuotiaana kiipesin 1,5-2- metristen aitojen ylitse.
Poliisin mukaan poika löytyi kotinsa edustalla virtaavasta joesta hetki sitten.
- Juuri tuli tieto, että lapsi on löytynyt. Hän on lääkärin hoivissa. Hänen tilastaan ei ole tarkempaa tietoa, kertoo rikoskomisario Risto Viippola Limingan poliisista.
Ei ole tarpeeksi varoitettu, tarpeeksi huolehdittu ja tarpeeksi katsottu perään - sitten tälläistä tapahtuu =-(. KAMALAA.
Jos lapsia tuo tähän maailmaan, on vanhemmalla vastuu huolehtia turvallisuudesta; ei vesistöjen lähelle pienten lasten (alle 10 v.) kanssa, katsottava (koko ajan!) perään, huolehdittava siitä, että silloin, kun itse ei hoida niin joku toinen (pätevä!) katsoo perään.
Miksi täällä Suomessa tapahtuu jatkuvasti näitä lasten kuolemia? Joko kotona tai hoidossa. Ihan liian monta lasta tänäkin vuonna menetetty kuolemalle.
järkyttävä tapaus taas, minulla on samanikäinen poika.. =(
En ikinä uskaltaisi asua lasten kanssa minkään vesistön lähellä!
Ikää näillä veneilijöillä oli 8-v, 6-v ja 2-v. Ainoa jolla oli pelastusliivit oli tuo 8 -v. Siinä oli onni mukana, ettei mitään käynyt...
Kalevassa ollut juttu jo jonkin aikaa, että lapsi on löytynyt hukkuneena ja elvytys lopetettiin pian löytymisen jälkeen. Aika outoa, että IS julkaisee tuollaisen kommentin (ja vielä oudompaa, että Poliisi kommentin antaa lapsesta joka on ollut avannossa puolitoista tuntia!! Tyhmempikin tajuaa, ettei varmaan ole käynyt kovin hyvin! P***le että vihastuttaa.)
eikö sieltä saa käsitystä siitä, kuinka kauan lapsi on ollut avannossa. Tuosta tosiaan ymmärtää, että lapsi voisi olla elossa.
mm. eräs kanadalainen tyttö toipui täysin ennalleen vaikka oli hukkuneena tunteja
Sitä luokka se varmaan ehti olla joessa. voi pikkuinen. Voimia perheelle!