Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eiks ketään muuta ahdista olla raskaana

Vierailija
29.11.2007 |

mä olen ihan vittu pinnassa koko ajan ja väsy ei meinais jaksaa mitään. venaan vaan että isukki tulee kotiin ja auta armias jos ei tule suoraan töistä ei meinaa jaksaa 3,5v uhmista ollenkaan. ihan puhki kun mennään ulos kun pukeminen yhtä helvettiä ja mahan yli ei meinaa saada puettua. baah. 4vkoa vielä laskettuun aikaan. ei jaksa juosta esikoisen perään, siis oikeesti, en saa sitä kiinni kun juoksee karkuun. ahdistaa.. pelkään et ryntää auton alle ulkona.

hajoo pää.

olipas ihanaa purkautua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonhan mä halusinkin kuulla. kiitti. syyllistäkää lisää!! öujea.

onnea sinulle täydellinen ihminen. varmasti ihanaa olla sinä.

iloista joulua.

Vierailija
2/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset 4 v ja 1v8kk ja onhan just nuo pukemistilanteet aika rankkoja. Mutta äkkiä se unohtuu sitten kun vauva on syntynyt, on niin ihanaa kun voi taas kumartua ilman suurempia tuskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tonhan mä halusinkin kuulla. kiitti. syyllistäkää lisää!! öujea.

onnea sinulle täydellinen ihminen. varmasti ihanaa olla sinä.

iloista joulua.

Vierailija
4/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentamiset 24h/vrk ja kaikki muut vaivat. Esikoista odottaessa se vielä meni ihan hyvin kun sai huolehtia vain itsestään vaikka välillä jouduin olemaankin sairaalassa.

Mutta sitten kun oli 1.5v hoidettevana niin oli kyllä ahdistavaa. Toivoin aina ettei taapero vaan kakkaisi ennen kuin mies tulee töitä. Ei ollut kovin mukavaa pestä pyllyä ja oksentaa samalla.

Haluaisin lisää lapsia mutta kammoan raskautta. Tosin saatan nyt olla raskaana...

Vierailija
5/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla varmaan väsynein olo ollu 7-8kk tienoilla. Ihminen voi oikeesti olla väsyny! (sille joka haukku kasvatusta) ei raskaanaoleva kaipaa enää yhtään syyllistämistä, olo voi olla muutenki jo tarpeeksi rankka.

Mulla 5 lasta ja tiedän mistä puhun.

Toivottavasti sulla joku ystävä jonka luona voit käydä tai käy sulla ja voitte " parantaa maailmaa" se auttaa :)

Ja koita järkätä illaksi vapaahetki kun mies kotona. Teet jotain omaa! siis ei lapsia tai miestä mukaan... tai vaan nukut. Ja hei, ei oikeasti ole pakko jaksaa kaikkea, pitää kotia tiptop tai ulkona olla joka päivä :) Jaksamista!

Vierailija
6/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myt niin hirveesti ala itkee tosta syyllistämisestä. siihen tottuu.

varsinkin tällä palstalla ja vielä nimettömänä aina oli mikä aihe tahansa on noita äitejä jotka on aina oikeassa ja tietää kaiken ja niiden lapset niitä parhaimmin käyttäytyviä.. mikä lie ahdistus heillä kun pitää mollata toisia.

siis mä katson että mulla on aivan täys oikeus purkautua jos siltä tuntuu. lapsi on kuitenkin toivottu ja ventataan sitä innolla koko perhe.

mutta tää on tätä. ei saa sanoa ääneen että ei diggaa olla raskaana. kun sehän on niin ihanaa.. elämän parasta aikaa. joka paikassahan niin toitotetaan. paskat. vauva ja lapset ja perhe on ihanaa.

kun on tottunut olemaan hoikka ja liikkumaan paljon ja kepeästi, on se ihan luonnollista että ahdistaa olla iso. ehkä te läskit ette sitä ymmärrä.

jos miehet ois raskaana, oltas joko kuoltu sukupuuttoon tai sitten teknillisessä korkeakoulussa ja lääkiksessä olisi oma tiedekunta kehittelemässä raskaudesta helpompaa.

nyt meen syömään.

Vierailija
7/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistuki auttaa aina. Toisin kuin kommentiti täällä.

T:7

Vierailija
8/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, helpompi sitä vauvaa on masussa hoitaa. :)

Koeta antaa esikoiselle aikaa ja huomiota nyt, niin hän jaksaa paremmin vauvan tulon. Etkä sinä kyllä vauvankaan kanssa pääse hänen peräänsä niin vain juoksemaan, joten siihen ongelmaan olisi nyt hyvä aika kehitellä jokin ratkaisu. Ja lasta voisi myös kannustaa pukemaan ihan itse, ne ulkovaatteetkin.

Jaksamista loppumetreille, synnytykseen ja yhteiselon alkutaipaleelle!

t. äiti, 3-viikkoinen vauva ja 3,5-v. esikoinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi