Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että mieheni pettää minua ex-avovaimonsa kanssa

Vierailija
29.11.2007 |

Ennen mieheni lapset kävivät meillä, mutta sen jälkeen, kun saimme yhteisen lapsen, mies on vieraillut usein entisessä kodissaan. Tämä ei ole tuntunut mukavalta, mutta tavallaan olen hyväksynyt sen, koska itse olen ollut todella uupunut enkä olisi välttämättä jaksanut hoitaa miehenkin lapsia. Vauvamme on allergioiden takia valvottanut paljon. Mies jäi kerran yöksi entiseen kotiinsa, mutta selitti vain nukahtaneensa vahingossa sohvalle (uskoin, koska hän myös on valvonut paljon vauvan takia). Nyt vain epäilykset heräsivät, sillä näin sattumalta miehen kuopuksen pph:n kanssa leikkipuistossa ja tyttö kysyi, tuleeko isi taas kohta äidin , hänen ja x:n kanssa saunaan. Olenko vainoharhainen vai onko aihetta epäillä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkeroitunut ja olen siitä mielettömän onnellinen - päätin heti miehen lähdettyä, että en katkeroidu. En ole myöskään kateellinen eksäni nyksälle - miten ihmeessä voisin olla, nyt kun selvisi, mikä se tyyppi oli miehiään? En haikaile takaisin miestä, joka pettää juuri vauvan synnyttänyttä naista ja selittelee sitä käsittämättömillä syillä. Nyksä pitäköön hyvänään. Ellei kiusaus kostoon kasva liian suureksi ;) Tiedän , että saisin miehen kohtuu helposti sänkyyn. Tunnen hänet paremmin kuin nyksä, monen monituisen vuoden jälkeen, ja tiedän, miten häneltä viedään jalat alta. Mutta en tiedä. Pitää harkita.

Vierailija
22/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä et sinäkään tiedä etukäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon pystyisi miestä exäänsä tapaamaan. Mä sanoisin vaan nyt teet valinnan ja eka kämmistä lennät pihalle.

Vierailija:

jos minä olisin sinun housuissa niin laittaisin ukon koville. Ja lapset tulisi meille. Ei mitään exän tapaamisia.

Vierailija
24/32 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kosto se ex miehele onkin, että saa piparia kahdelta naiselta... ensin avoiliitossa salarakkaalta ja kun tulee ero niin tyttöystävän lisäksi ex vaimo antaa " kostoksi" ...

Mä en ihan ymmärrä.

Jos mun mies pettäisi mua toisen kanssa, niin en näe siinä mitään kostoa, että vielä eron jälkeen naisin hänen kanssaan.

Sille toiselle naiselle se ehkä on kosto, mutta ei miehelle.

Miehelle se olisi varmaan vaan nanna naida vuorotellen kahden kanssa.

Seksiä kostoksi, juu... taitaa olla aika kauheaa seksiä jos sillä KOSTAA!

Vierailija
25/32 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rustot levälleen vaan naiset

Vierailija
26/32 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lysti pienellä vaivalla!

Vierailija
27/32 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli jo ihan selvästi eronnut exästään ennenkuin edes tapasimme. Heillä ei ole yhteisiä lapsia mutta välit ovat jääneet kait ihan lämpimiksi,ystävyydeksi sanovat.

Viime aikoina olen huomannut että miehen puheissa on enemmän exää kuin mitään muuta... Ei ole koskaan sanonut käyvänsä hänen luonaan tai mitään,mutta mistäs tota tietää ikinä!

Vierailija
28/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vielä tiedä minusta tai raskaudestani ja mies sanoo heidän lähinnä riitelevän, kun hän käy katsomassa vauvaa. Mies asuu luonani.

Tän ketjun myötä alkoi tuntua siltä, että liekö tuo nai entisensä kanssa... Vaikkei niillä ole ollut seksielämää aikoihin. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, niin tiedä miehen pettäneen aina, mutta kun näin kävi, niin pakko yrittää hänen kanssaan.

Vierailija
29/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pakko yrittää sen miehen kanssa?

Vierailija
30/32 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli sairaan makeeta soittaa exän tyttöystävälle heti kun exä lähti meiltä ja kuulla kun se raivosi - minä vain nauroin.

Exä tuli lankoja pitkin tietty - mutta mua se ei haitannut lainkaan. Totesin ai sä et oo uskollinen vieläkään ja oli ihan kiva nussia sun kans.

Vierailija
31/32 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee moikkaamaan poikaansa. (juu poika on silloin omalla pihalla leikkimässä)avovaimo on autuaan tietämätön. ja exän nimi alkaa M: llä.

Vierailija
32/32 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn,vaikka yritystä oli kovasti-Kannattas naistenki enemmän arvostaa itseään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi