Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että mieheni pettää minua ex-avovaimonsa kanssa

Vierailija
29.11.2007 |

Ennen mieheni lapset kävivät meillä, mutta sen jälkeen, kun saimme yhteisen lapsen, mies on vieraillut usein entisessä kodissaan. Tämä ei ole tuntunut mukavalta, mutta tavallaan olen hyväksynyt sen, koska itse olen ollut todella uupunut enkä olisi välttämättä jaksanut hoitaa miehenkin lapsia. Vauvamme on allergioiden takia valvottanut paljon. Mies jäi kerran yöksi entiseen kotiinsa, mutta selitti vain nukahtaneensa vahingossa sohvalle (uskoin, koska hän myös on valvonut paljon vauvan takia). Nyt vain epäilykset heräsivät, sillä näin sattumalta miehen kuopuksen pph:n kanssa leikkipuistossa ja tyttö kysyi, tuleeko isi taas kohta äidin , hänen ja x:n kanssa saunaan. Olenko vainoharhainen vai onko aihetta epäillä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uusi suhde alkaa väljähtyä ja puoliso huomaa, että tuli tehtyä väärä valinta kun jätti sen eksän.

Vierailija
2/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä olisin sinun housuissa niin laittaisin ukon koville. Ja lapset tulisi meille. Ei mitään exän tapaamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no

Vierailija
4/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika selvä kuvio. Häpeän myöntää mutta olen itsekin aikoinani syyllistynyt samaan pettämiseen exän kanssa.

Vierailija
5/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa mies alkoi seurustelemaan.

Piruuttani nussin ja kerroin sen uudelle tyttöystävälle - ei ollut äijällä helpot oltavat. Erosivat vähän ajan kuluttua.

Kosto on suloista paha kissa. Teko tuotti minulle mielihyvää jollain tasolla koska mieheni kanssa ollut sai maistaa samaa karvasta lääkettä kuin minäkin.

Exän kanssa ei ole enää säpinöitä ei kiinnosta enää vaikka edelleen ehdottelee.

En tiedä mikä lienee motiivi sinun miehelläsi ja hänen exällään, voi olla kyseessä halu palata jopa yhteen kun heillä lienee kuitenkin pidempi historia yhdessä kuin teillä.

Vierailija
6/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää se ihana, nuorempi (?) uusi nainen miehesi silmissä, vaan plösähtänyt, väsynyt äippä. Ei ihme, että vanha suola alkaa janottaa.

Vierailija
7/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sairaan makeeta soittaa exän tyttöystävälle heti kun exä lähti meiltä ja kuulla kun se raivosi - minä vain nauroin.

Exä tuli lankoja pitkin tietty - mutta mua se ei haitannut lainkaan. Totesin ai sä et oo uskollinen vieläkään ja oli ihan kiva nussia sun kans.

Vierailija
8/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän silloin vielä naimisissa ja/tai asui perheensä luona?

Oliko hän eronnut aikaisemmin ja tapasitte vasta sitten?

Nämä ovat aika oleellisia kysymyksiä... Valitettavasti voi olla niin, että olet muuttunut ihanasta salaisesta tyttöystävästä arkiseksi tavalliseksi naiseksi sekaisine tukkineen ja väsymyksineen. Mies ei kenties nauti vauva-arjesta kuten sinä. Exän luona lapset omat myös rakkaita, exän väsähtänyt äitiys on mennyttä. Exä laittelee ruokaa, leipoo, on laittanut itseään...

Pahalta kuulostaa joka tapauksessa. Miehesi voi ajatella, että oikeastaan hänellä on enemmän velvollisuuksia entistä perhettä kohtaa, lapsiahan on enemmän kuin vain yksi vauva, joka ei vielä isää kaipaa.

Vierailija
9/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paha tapa aloittaa suhde ennen kuin vanha suhde on loppuunkäsitelty. Eli otetaan vaan uusi nainen kierrokseen ajattelematta sen enempää. Sitten kun uudesta tulee " vanha" huomaa, että olihan se exä sittenkin vaan parempi (on freesinä taas, kun lapset ovat isompia jne).

Näin se menee.

Vierailija
10/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät edes, ainakaan omassa mielessään, pidä entisen paneskelua pettämisenä.

Vierailija
11/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehillä on paha tapa aloittaa suhde ennen kuin vanha suhde on loppuunkäsitelty.

Terv eräs, jonka mies jätti toisen naisen takia - enkä ole muuten hautonut mitään kostoa, mutta nuo teidän kostotarinat alkoi yhtäkkiä oudolla tavalla kiehtoa ;)

Vierailija
12/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ero ei ollut lähellekään selvä, kun tapasimme.

Tehän puhutte niistä miehistänne kuin tavaroista, jotka omistatte !

Eikä alkuperäinen edes missään vaiheessa sanonut, että olisi ollut toinen nainen.

Vierailija
13/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka ero ei ollut lähellekään selvä, kun tapasimme.

Tehän puhutte niistä miehistänne kuin tavaroista, jotka omistatte !

Eikä alkuperäinen edes missään vaiheessa sanonut, että olisi ollut toinen nainen.

Vierailija
14/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisessa parisuhteessa on ne huonot päivänsä. Ja jos on kerran eronnut huonoina hetkinä, ja ne huonot hetket tulee myös uudessa suhteessa eteen, voi tajuta, ettei ruoho tavallaan ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolella. Ja juuri sillä hetkellähän ne ongelmat ovat siinä nykyisessä suhteessa ja vanha suhde taas se helppo paikka paeta.

Ap:n tilanteeseen tätä en silti yritä soveltaa, kunhan pohdiskelin.

Vierailija
15/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niinpä tuo koski, vaihtoipa lennosta toiseen. Ihan suloisen koston vuoksi voisin narrata eksän vielä kerran sänkyyn - saisipa uusi muija kokea murusen siitä tuskasta, mitä minä koin, ja mieskin kunnolla nenilleen. Eipä ole järin vakaat asemat kellään, joka on varatun itselleen iskenyt. Ei kateeksi käy.

Vierailija
16/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mies lapsen heräämistä odotella rupesi ehdottelemaan seksiä kun niin teki hänellä mieli ja totta puhuakseni vähän teki minullakin koska seksimme oli hyvää ja kiihkeää.

Ensin ajattelin etten kyllä suostu mutta joku päässä sanoi että miksi et kostaisi exälle ja sen nyxälle. Siispä olin taipuvainen seksiin ja se tuntuikin mahtavalta. Mies taitava ja hyvin varustettu.

Jos mies ei olisi pettänyt minua niin raskaasti olemalla toisen naisen kanssa samaan aikaan kun leikki kanssamme perhettä niin tätähän ei koskaan olisi tapahtunut. Minä olin sitoutunut suhteeseen 100%:sti ja hän ei.

Miestä vei vietit ja tiedän että edelleen hänellä voi olla useampi nainen kierroksessa yhtäaikaisesti. Tapaillee erästä naista satunnaisesti ja seurustelee toisen kanssa tiiviimmin. Vannon ettei tuo mies muutu koskaan, aina tulee olemaan kalunsa ja halunsa ohjattavissa.

Nykyisiä naisiaan en tunne mutta mies uskoutuu minulle edelleen naisasioissaan, ilmeisesti haluaa päteä edelleen sillä että on vientiä. Osan näistä naisista on lapsemme nähnyt.

Vierailija
17/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan niinpä tuo koski, vaihtoipa lennosta toiseen. Ihan suloisen koston vuoksi voisin narrata eksän vielä kerran sänkyyn - saisipa uusi muija kokea murusen siitä tuskasta, mitä minä koin, ja mieskin kunnolla nenilleen. Eipä ole järin vakaat asemat kellään, joka on varatun itselleen iskenyt. Ei kateeksi käy.

Sun taitaa kuitenkin käydä kateeksi, kun tuollaisia kirjoittelet.

Enkä minä niin tyhmää miestä ottaisi, että huonompaan olisi vaihtanut.

t. 18

Vierailija
19/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun miestä ole " helppo kaataa sänkyyn" , kuten joku täällä kirjoitti. Taitaa olla teillä vaan noita tahdottomia tolloja, jos noin on.

Herätkää nyt ihan itse ja miettikää, onko se mies tahdoton. Ja miksi on parempi lennosta jättää teidät ?

Aika lailla asetatte sen tahdottoman miehenne tavaran asemaan, kunnes se riuhtaisee itsensä irti.

Mun miestä ette saa :)

Vierailija
20/32 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään vastaavaa, koska MÄ olen niin paljon erikoisempi ja ihanampi kuin exä koskaan oli..."

Miehesi on varmaaan alkoholistikin, jonka SUN rakkaus parantaa, koska sä olet niin paljon erikoislaatuisempi kuin muut naiset, ja teidän suhde on jotain ihan muuta kuin miehen ja exän suhde, koska mies on sanonut niin...

Mä en oikeasti tajua näitä tolloja... meinaatko tosiaan, että miehesi ja sen exän suhde on aina ja alusta asti ollut ihan kamalaa, jotain mitä ei missään nimessä voisi tapahtua teille? Kuitenkin ihmisen tulevaa käytöstä enustaa kaikkein parhaiten aiempi käytös, joten kannattaa olla tarkkana siinä vaiheessa kun teillä alkaa mennä huonosti...

Vierailija:

ei mun miestä ole " helppo kaataa sänkyyn" , kuten joku täällä kirjoitti. Taitaa olla teillä vaan noita tahdottomia tolloja, jos noin on.

Herätkää nyt ihan itse ja miettikää, onko se mies tahdoton. Ja miksi on parempi lennosta jättää teidät ?

Aika lailla asetatte sen tahdottoman miehenne tavaran asemaan, kunnes se riuhtaisee itsensä irti.

Mun miestä ette saa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi