Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ruskovillan tuotteetkin alessa..

29.11.2007 |

joulun jälkeen? Pitäisi ostaa 300e edestä villavaatetta ja mietin, että odottaisinko sinne.. Saako muuten tilattua muualta kuin Ruskovillan omasta nettikaupasta? Kiitos! :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillan mallistot pysyviä kutakuinkin ja aleissahan myydään vanhentuvaa sesonki-kamaa. Ikinä en ole nähnyt Ruskovillaa edes tarjouksessa.

Vierailija
2/5 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäkysymys (lähinnä porilaisille).. Onko Lastenpuoti Nonparellissa ollut koskaan Ruskovillat alennuksessa? Siellä on ainakin ihan kivasti alennettu muita, mutta onko koskaan Ruskovillaa? Kiitos vielä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös käynyt Nonparellissa eikä sielläkään ole ollut alessa koskaan kun olen käynyt - muutenkin valikoima aika suppea. Itse tilasin suoraan netin kautta Ruskovillan verkkokaupasta ja mielestäni helpoin tapa saada haluamansa, koska kaikki koot ja mallit löytyvät varmasti - vaikka kukkaroa kyllä vähän verottaa... =C. Toimitus oli nopea ja säästyi " etsimiseltä" - kätevää jos tietää mitä haluaa.

Vierailija
4/5 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin paikallisessa Nickissä ja nellissä on kantis viikonloppuja, jolloin kaikki on -20%. Myös ruskovillat.

Vierailija
5/5 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Ruskovillat olleet joskus -20 % alessa.