Minun on vaikea uskoa että Mika Pohjonen on vasta 34-vuotias
Kommentit (40)
Tais toimittajakin kirjoittaa ton jutun tahallisen korostetusti.:)
Epäilen toimittajan todellakin hiukan prosoivasti kirjoittaneenkin sen, vaikka epäilemättä mika on sovinisti...
Kertoi tarkoituksella lihottaneensa itseään, kun oopperauraan vaihtoi. Liittyi jotenkin äänen " muodostukseen" ...Harvoin muuten oopperalaulajat on mitään " kukkakeppejä" :-o
Ihan varmana niin olen tahalleen muhkeutunut. No olen olen!
Sen pitäis ehdottomasti olla enemmän julkisuudessa, sen verran viihdyttäviä olleet kaikki nuo sen kommentit asioihin.
Oli 19-vuotiaana jo saman näköinen
Mulla tulee aina Pohjosesta mieleen se miten pikkuvaimon pitää jollakin erityisharjalla silotella maton hapsut yhdensuuntaisiksi. 8|
hieromaan Mikan jalkoja ja varpaita...vai muistanko nyt väärin?
Mika kommentoi vaimonsa kisoja:
- Onhan tämä pitkäaikainen valmistautuminen vaikuttanut perhe-elämäänkin. Kotihommat ovat jääneet vähän minulle, hän kertoi IS:lle tuoreita tunnelmiaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:00"]
Sehän on 40 v
[/quote] Tönä päivänä siis, joku älykkö nostanut pikkasen vanhan ketjun...
No mutta sehän on näytti jo 20-vuotiaana samalle kun nyt eli puoliks kalju. Itse asiassa kuuluu siihen kastiin missä ihmiset näyttää samalta tosi pitkään eli vuosien varrella ei paljon muutosta. Muistaako kukaan seurusteliko tämä joskus 90-luvulla sen missi-lentoemo Nina Björkfieldin kanssa. (en tiedä menikö nimi edes oikein) Vai muistanko ihan väärin?
Kyseessä ei ollut Nina Björkfelt, joka on turkulainen missi ja on naimisissa Ressu Redfordin kanssa, vaan vuoden 1988 Miss Suomi Nina Björnström on lentoemäntä ja heilasteli Pohjosen kanssa joskus 1990-luvun alussa.
Mika Pohjonen on tosiaan aina näyttänyt ihan samalta, jossain vaiheessa vaan lihoi hurjasti, en tiedä onko saanut vähän kiloja jo poiskin.
Jättikö Pohjonen missin ja lentoemännän tämän nykyisen tangokuningattaren takia?
En usko, muistaakseni Nina ehti aikaisemmin naimisiin. Seurusteli Pohjosen kanssa ehkä joskus 92/93, muistaakseni suhde ei kestänyt kovin kauaa.
pitää vaimon olla valmiina hieromaan varpaat ja se lihapiirakka pitää myös olla odottamassa. Muistaako kukaan missä lehdessä ja tarkalleen milloin se juttu oli, voisin yrittää kirpparilta ym. etsiä.