Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin 10v haukkui pojalleni hänen isäänsä. :(

Vierailija
28.11.2007 |

Poikani 4vkehui naapurin pojalle miten hänen isänsä on vahva ja isillä on isot lihakset. Naapurin 10v sanoi: Vittu se mikään vahva oo, sillä on TISSIT, mä oon nähny!

Minä seisoin siinä vieressä ja kuulin kaiken. Poikani loukkaantui silminnähden ja kyyneleet nousi silmiin. Kyllä muakin loukkasi tuo kommentti. :( Miehelläni on ylipainoa jonkin verran.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihme että poika käyttäytyy miten käyttäytyy.

Vierailija
2/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä et aikuisena puuttunut kun seisoit vieressä???? seuraavan kerran kun tapaat tämän kakaran sanot hänelle asiasta, sanoisin kyllä hänen vanhemmilleenkin, se on varmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttua asiaan ja sanoa, että kuule se on mun mies ja sillä on pyykkilautavatsa ja mitään tissejä...p......le.

Vierailija
4/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle jatkoin vaan, että " isi on maailman vahvin ja hienoin ja kivin isi" .

Oikeesti, ei se pääkoppa aina leikkaa täydellisesti joka tilanteessa. Toi naapurin jätkän kommentti tuli niin puskista, et hetken löi pää ihan tyhjää.

ap

Vierailija
5/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen etttä isompi naapurin poika ärsyyntyi poikasi leuhkimisesta (joksi hän varmastikin sen koki) ja napautti takaisin. Turha siitä nyt on kummempaa porua nostaa. Omilla lapsillani ärsytti tuo leuhkimisvaihe kavereiden kesken, etenkin kun kun lapseni oli samanikäisenä kilpaillut hoidossa toisen tytön kanssa kumman äidillä on isompi maha :) Toivotavasti edes se toinen tyttö voitti, hänen äitinsä kun painaa ainakin 100 kg enemmän kuin minä...

Vierailija
6/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmeaa mun mielestä 10-vuotiaalta. Ja minullakin löytyy sen ikäisiä kaksin kappalein. Kuolisin häpeästä jos tuollaisia puhuisivat.

Vierailija
7/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa ne vankilaan ja sitten ne ei saa edes ruokaa.

Sellaista se on. Mun muksulla on rillit, odottelen vaan koska se saa kuulla niistä. Hauskaa se ei ole ja se sattuu, mutta ei sitä oikein voi estääkään.

Äijä laihdutuskuurille ja salille. Sitten kun se on hoikka, voivat keksiä jotain uutta.

Vierailija
8/8 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

karmeaa mun mielestä 10-vuotiaalta. Ja minullakin löytyy sen ikäisiä kaksin kappalein. Kuolisin häpeästä jos tuollaisia puhuisivat.

Sitten kannattaa tilata hautapaikka koska voit olla 100 % varma että juuri noin voivat omasikin puhua kun et itse ole läsnä. Itse en koskaan ole ymmärtänyt tuota vanhempien naivismia lastensa käyttäytymisen suhteen! Vanhempi ei voi uskoa lapsen käyttäytyvän koulussa huonosti koska ei kotona tee niin, samalla väitetään ettei lapsi ikinä valehtele tai aikuinen heti huomaa kun lapsi valehtelee. Joopa joo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan