Tiedättekö, tarkoittaako häpyliitoksen vihlonta sitä et pää alhaalla?
Kun häpyliitos alkaa vihloa niin onkohan vauva laskeutunut / kiinnittynyt vai voiko se vihlonta alkaa ihan aikaisillakin viikoilla? Mulla alkoi rv 36 samaan aikaan kun massu vähän " putosi" ja närästys loppui jne. ja mietin et onko nämä merkkejä sit siitä et vauva olis alhaalla.
Sintagma 36+0
Kommentit (4)
Mulla on häpyliitos vihlonut vimmatusti jo rv 16 alkaen...
Mä tiesin kyllä yhtenä päivänä, että nyt on lapsi kääntynyt pää alaspäin, kun alkoi vihloa tai oikeammin " juilia" häpyliitokseen ihan eri tavalla kuin aiemmin.
Ei tuo meidän kuopus kyllä varmaan vielä kiinnittynyt ole (tai eihän sitä tiedä...), kun viikkoja on kuitenkin vasta 28+
mutta minulla tosi kivuliaat häpyliitokset jo nyt rv 24. Tiedä sitten paheneeko vain. Mielestäni vauva ei ole mitenkään erityisen alhaalla minulla.
Moi..
Mä uskon, että ne vihlomiset johtuu enemminki liitoskivuista.. eli kun häpyluun liitokset ottaa " uutta paikkaa" . voihan se tietty olla, että jos vauva on kauheen alhaalla, ni se pahentaa niitä liitoskipuja, mut en usko että se vihlonta johtuu pelkästään siitä alhaalla olevasta päästä/pepusta. Mitään faktaa en kyllä osaa sanoo. =)
Burde 21+4