Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö, tarkoittaako häpyliitoksen vihlonta sitä et pää alhaalla?

28.11.2007 |

Kun häpyliitos alkaa vihloa niin onkohan vauva laskeutunut / kiinnittynyt vai voiko se vihlonta alkaa ihan aikaisillakin viikoilla? Mulla alkoi rv 36 samaan aikaan kun massu vähän " putosi" ja närästys loppui jne. ja mietin et onko nämä merkkejä sit siitä et vauva olis alhaalla.

Sintagma 36+0

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi..

Mä uskon, että ne vihlomiset johtuu enemminki liitoskivuista.. eli kun häpyluun liitokset ottaa " uutta paikkaa" . voihan se tietty olla, että jos vauva on kauheen alhaalla, ni se pahentaa niitä liitoskipuja, mut en usko että se vihlonta johtuu pelkästään siitä alhaalla olevasta päästä/pepusta. Mitään faktaa en kyllä osaa sanoo. =)

Burde 21+4

Vierailija
2/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on häpyliitos vihlonut vimmatusti jo rv 16 alkaen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin kyllä yhtenä päivänä, että nyt on lapsi kääntynyt pää alaspäin, kun alkoi vihloa tai oikeammin " juilia" häpyliitokseen ihan eri tavalla kuin aiemmin.

Ei tuo meidän kuopus kyllä varmaan vielä kiinnittynyt ole (tai eihän sitä tiedä...), kun viikkoja on kuitenkin vasta 28+

Vierailija
4/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla tosi kivuliaat häpyliitokset jo nyt rv 24. Tiedä sitten paheneeko vain. Mielestäni vauva ei ole mitenkään erityisen alhaalla minulla.