Tyhmien kysymysten (ja vastausten) ketju
Pistetäänkö sellainen ketju pystyyn, jossa voi kysyä ns. tyhmiä kysymyksiä, joita ei muualla kehtaa kysyä, ja joihin sitten muut voivat vastailla?
En muista täällä tällaista ketjua olleen, mutta jos löytyy, niin joku voisi varmaan nostaakin? :)
Kommentit (5)
vastaustenkin olla typeriä? Ei kai :)
Tällä palstalla taitaisi aika moni ketju sopia tuon ap:n otsikon alle toisaalta ;)
Kun itse en tajua mitään merkkejä, vihjeitä tms..
jos nämä vaatteet voi pestä vain 40 asteessa? Vaaleat lasten sukat ei puhdistu millään! Olen kokeillut sitä vaaleanpunaisessa purkissa olevaa, mainostettua tahranpoisto ainetta, se sentään auttaa vähän mutta ei sekään puhdista kunnolla.
monet yliopistot (en tiedä onko kaikki) ovat tehneet sopimuksia keskenään, jolloin voi muidenkin yliopistojen opiskelijat lainata kirjoja, tätä pitää sitten kysyä sieltä kirjastosta tarkemmin
että miten lainaan kirjoja toisesta yliopistosta kuin missä itse opiskelen? Eli olen ihan menossa käymään sinne, pitääkö sinne hommata joku oma kortti vai voinko lainata kirjoja sillä oman yliopiston opiskelijakortilla. Juu, ja tällä älyllä olen peräti yliopistoon päässyt mutta en silti kaikkea osaa ;)