Mikä tuo omenaviinietikkasysteemijuttu oikein on?
kiitooos
Kommentit (5)
Voisin käydä tutustumassa senkin puolen juttuihin! Tosin itsellä on vasta eka yritys, mutta voishan sieltä joitain vinkkejä poimia..
Olen nyt juonut tuota omenaviinietikkaa aamuisin yksi ruokalusikallinen lasilliseen vettä) viitisen päivää ja voin kertoa että kannattaa valmistautua henkisesti! Okei määrä on pieni, mutta mun haju- ja makuhermot ainakin toimii! Aivan hirveetä, mutta ihminenhän tekee tässä tilanteessa mitä vaan. Auttaa moneen muuhunkin vaivaan (mm. kuiva iho ja nivelet). Isäntä naureskelee vieressä kun nyrpistelen joka kulauksella, toivottavasti saan ensi kuussa näyttää sille pitkää nenää, siis jos tulen raskaaksi. Onnea kaikille yritykseen!!
Greippimehun ja punkun lisäksi. Yksi kaveri väittää tällä laihtuneensakin, joten sehän olis bonus. :D
missä vaiheessa kiertoa sen alottaa? mulla on varmaan ovis just tulossa, niin olisko pitäny alkaa heti kierron alussa jo niin ku greippimehu, vaiko vieläkö kerkiää?
otsikolla " meillä kannatti kokeilla" tms. Jotkut ovat ottaneet päivittäin omenaviinietikkaa 2tl-2rkl ja ovat siinä kierrossa tulleet raskaaksi. Omenaviinietikka tasoittaa kehon happoemästasapainoa.
Mulla se on nyt kokeilussa ekaa kertaa. Ja en tiedä onko sattumaa, mutta mulla jolla on tuhrua tullut yleensä pitkin kiertoa, on nyt ollu 2 vkoa ilman minkäänlaista tuhrua. Viimeksi näin kävi joskus alkuvuodesta...