Usein perheen nuorempi tytär on kauniimpi.
Kaikki äkkiseltään mieleeni tulevat siskokset (siis jos perheessä on tyttöjä vain kaksi) ovat juuri tässä järjestyksessä, että nuorempi on kauniimpi. Ja yleensä veljeksistä vanhempi on pidempi.
Kommentit (11)
En mene minun ja siskoni ulkonäköä kommentoimaan, koska me ollaan kuin ihan eri puusta veistettyjä.
No minä olen sirompi kuin siskoni, mutta sehän ei vielä merkkaa mitään.
Vierailija:
Kaikki äkkiseltään mieleeni tulevat siskokset (siis jos perheessä on tyttöjä vain kaksi) ovat juuri tässä järjestyksessä, että nuorempi on kauniimpi. Ja yleensä veljeksistä vanhempi on pidempi.
Meillä on kaksi poikaa ja vanhempi on suhtessa pidempi.
Millainen otanta? Ja joo ne geenit tosiaan tietää montako lasta perheeseen tulee, jotta ne kauneusgeenit osuvat just viimoselle. Entäs jos äidillä monta miestä, kenen isän lapseen ne kauneuspojot hyppää?
Yhdellä tytöllä kolme kaunista tyttöä, joista vanhin on kaunein..nuorinkin tosi nätti. Yhdellä tutullani on neljä kaunista tyttöä. Oma tyttöni on useasti kuvattavaksi pyydetty, kun on niin nätti. Jos saisin toisen tytön hän siis olisi tuon olettamuksen mukaan kauniimpi..hassuja juttuja teillä...
Tää ei oo mikään tutkimukseen pohjautuva juttu vaan mun omia ajatuksia ja havaintoja. Kaikkee sitä päähän pälkähtääkin kun on aikaa miettiä... En ole siis tieteellisenä totena asiaa esittänyt.
Huumoria peliin
ap
mahdatte olla hauskaa seuraa muutenkin, tosikot. voi mies-parkojanne
Olen kauniimpi kuin isosiskoni ja vanhempi veljeni on nuorempaa pidempi. Saataisko tässä aikaiseksi nyt se kaivattu otanto ja tutkimus? =)
ja mistä sä muka sen tiiät??? tarkoitan siis ap:n aloitusta...
Mulle on sit säästyny aika hyvät geenit.. =D