Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Savu nousee korvista!

Vierailija
27.11.2007 |

Voiko 53-vuotias nainen olla niin avuton että olettaa tyttärensä palvelevan häntä ajasta ikuisuuteen, olettaen samalla ettei tytär vaadi missään tilanteessa itselleen mitään! Eikö riitä että se asuu meillä kun ei omaa asuntoa kyennyt allaan pitämään? Onko liikaa vaadittu että pyydän naista osallistumaan kodin hoitamiseen kanssani? Onko liikaa vaadittu että pyydän kaitsemaan lapsia sillä välin kun käyn suihkussa? Onko liikaa vaadittu että hänkin voisi joskus olla tukena minulle? Eikä aina vaan murjottaa heti kun pyydän jotakin. " Olet äitini, auta minuakin joskus" !

Mä olen niin täynnä tätä...

Aikuinen nainen olettaa että kaikki vaan kävelee sen eteen, asuntoa ja lottovoittoa myöten.

Mua oikeesti väsyttää jo...

Koitan olla hyvä tytär ja teen paljon mutta ... synnytinkö minä äitini?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsä tilanne. Valitettavasti voin kuvitella, että äitisi mielestä sinun kuuluu olla hänelle " elämäsi velkaa" ja palvella nyt aikuisena häntä, niinkuin hän on palvellut sinua lapsuudessasi.

Eikö asiallinen keskustelu auttaisi? Tai sitten äitisi heittäytyy marttyyriksi " kun minä sinut olen synnyttänyt ja kärsinyt" ...

Vierailija
2/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt onko masentunut tai muuten sairas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuntien hän menee ihan lukkoon kun hänelle asiasta jotain sanoo. Sen jälkeen alkaa " itku" ja sitten vuodatus...

En jaksa sitäkään teatteria enää. Olen vain hiljaa...

En aio kauaa katsoa häntä täällä. Aion ... auttaa vielä kerran ja haen sille jotain tuettua asuntoa. Tai jotain. Pakko pelastaa oma elämä, minut.

Vierailija
4/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se liittyi jotenkin äidin " keskeneräisyyteen" , hänessä oli tosi selvänä piirteenä sellainen lapsuusikään kuuluva itsekeskeisyys. Hänen on tosi vaikea antaa omastaan, mutta ottaa kyllä osaa, ja vaatia. Sääli hänen lapselleen.

Vierailija
5/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on mutta yksi äitini tapa meillä asuessa inhottaa minua.

Se pesee kaikki alusvaatteensa (joskus jotain muutakin) ja ripustelee ne kuivumaan ympäri taloa! Kiva kutsua vieraita kylään kun mutsin(mummon) alkkareita ja rintsikoita roikkuu joka puolella! Olen monta kertaa sanonut että ihan turhaa tuollainen. Meillä on pesukone ja meillä on kuivausrumpu. Saisit kaikki nopeammin puhtaammaksi ja kuivaksi mutta ei mene jakeluun! Sen sijaan mun pitää sietää vesilätäköitä lattialla (ku jonnekin se vesi menee siitä vaatteesta), en muutenkaan pidä siitä että alusvaatteet on näkösällä, varsinkin äitini.

Ah, kylläpä helpotti valittaa.

Karkasin tänne yläkertaan jotta ei tarvitse...aukoa suutaan ja pahoittaa kenenkään mieltä. Lähinnä lasten. Ei niiden tarvitse kuunnella ku oma äiti valittaa omasta äidistään, heidän mummostaan.