Hirveät omantunnontuskat :( Petin miestä henkisesti - pitäisikö minun kertoa siitä hänelle?
Mitään vakavaa ei tapahtunut, mutta ajatukset ja tunteet olivat TOSI paljon toisessa miehessä, oli suht rankkaakin flirttiä jne. Tunnen tehneeni väärin ja pettäneeni omaa miestäni.
Järki sanoo, ettei tässä ole mitään kerrottavaa, mutta tunne sanoo, että salaan häneltä jotain merkittävää. :(
Kommentit (12)
Ei ole mitään syytä kertoa/kerrottavaa. Ei ole oikein pahoittaa miehesi mieltä vain helpottaaksesi omia omantunnontuskiasi. Kärsi, ne ovat sinulle riittävä rangaistus. Keskity perheeseen ja mieti miksi ihanstuit noin kovasti toiseen..
Ei tarvitse kertoa. Pahoittaisit vain miehesi mielen.
Mutta todellakin, ota nyt itse mietintään, miksi näin kävi, ja voiko niin ehkä käydä jatkossakin? Ja mitä teet sen estääksesi? Ja pitäisikö teidän ehkä yhdessä puhua suhteenne tilasta? Onko joku ehkä vialla, kun aloit toista vilkuilla? En siltikään mainitsisi siitä mitään.
itse kamppailen tällä hetkellä samantapaisessa tilanteessa...
ja pystynyt tapauksen jälkeen käsittelemään paremmin tilanteita, joissa tapaan jonkun viehättävän ihmisen. Silti minusta tuntuu, että asia hiertää kengässäni... tunnen edelleen olevani miestä kohtaan epärehellinen, kun hän ei tiedä asiasta. :(
ap
vanha juttu, unohda se jo!!!
ajattele vaikka niin, että saa ihmisellä salaisia fantasioita olla - ehkä tämä oli vähän enemänkin, mutta silti...
mutta haluaisitko sinä itse tietää, kuinka miehesi (mahdollisesti - ja luultavasti!) on himokkaana katsellut vieraita naisia..?
pahaa oloa poistettua. Jos todella ajattelisit miehesi parasta, et edes harkitsisi kertomista, koska hänen kannaltaan ei ole mitään kertomista. Mutta jos tarkoituksesi on aiheuttaa miehellesi pahaa oloa, niin kerrot.
Ota nyt vastuu tekemisistäsi, ajatuksistasi ja tekemättä jättämisistäsi. Unohda jo menneet ja keskity siihen, mitä sinulla on tässä ja nyt. Voimia!:)
n ja hakea niihin muutosta yhdessä miehen kanssa. Silloin et ole epärehellinen.
ei sun tartte kertoa että se on jotain kamalan vakavaa... voit pohtia vaan äänen että olit ihastunut sun muuta... kyllä mä olen miehelle kertonut noista ja sitten niistä pääseekin yli... en tosin tunne sun miestä mutta oma mies ei noista asioista nyt kauhistele...
Miksi ihmeessä pahoittaisit toisen mielen? Mennyttä mikä mennyttä!
Kai sitä pahempiakin mokia avioliitossa sattuu. Unohda koko juttu, ja keksi itelles muuta ajattelemista, kuin turhan märehtiminen.
Kyllä hyvässäkin suhteessa ihmiset voi harrastaa pientä flirttiä muiden kanssa. Ei ihmistä voi kokonaan henkisesti omistaa.
Eri asia jos nykyinen suhteesi mieheesi ei ole mielestäsi hyvä.
On vaan niin pirun hotti, että minkäs teet. Palan varmaan helvetin tulilla.
Jos mitään ei tapahtunut, miksi tuottaa toiselle pahaa mieltä ja kylvää epäluuloa? Keskity sen sijaan miettimään, miksi kävi näin ja miten voit estää vastaisuudessa sen, ettei tilanne karkaa käsistä. Mitä hait rankalla flirtillä jne. Siis ihastumisessa ja flirtissähän ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta jos podet noin kovia tunnontuskia, olet ilmeisesti ylittänyt omat rajasi.