Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutinen: kyllä miestenkin keskustelupalstoilla v*tuillaan, syyllistetään ja tuomitaan!

Vierailija
27.11.2007 |

Olen pitkään hengaillut täällä av:lla ja monien muiden lailla kauhistellut yleistä ilmapiiriä, jossa nainen on naiselle kaikkea muuta kuin solidaarinen sisko. No, nyt olen hyvän aikaa lueskellut rakentamisaiheisia palstoja ja tullut huomaamaan, että herramunjee, miehethän ne vasta v*tuilevatkin toisilleen! Yksi kysyy jotain jostain eristeistä, kohta on kimpussa viisi sättimässä ja ivaamassa. Asiallisia vastauksia ehkä 10% kaikista. Ei ne miehet näytä olevan meitä kummempia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyviä jätkiä jotka vaan aina taputtaa toisiaan selkään ja tukee.

Vierailija
2/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet naiset jauhaa tätä iänikuista " kyllä jätkien kesken on paljon reilumpaa ja suorempaa" -paskaa. Mä olen aina ihmetellyt sitä, kun mun tuntemat miehet juoruaa ja vittuilee ihan siinä missä naisetkin. Vähän eri lailla tietenkin, mutta aika yksinkertainen täytyy olla, jos se jä huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus siitä, että joku ihan viattomasti kysyy pojilta neuvoa eristeasiassa - ja sitten lätty läpsähtää!

Vierailija
4/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka kannattaa muovieristeitä, on " muovimiehiä" , ja ne, jotka ei niitä hyväksy, on " luomumiehiä" . Muovi- ja luomumiehet monottaa toisiaan säälimättä päähän ja väliin joku " kotitimpuri" käy heittämässä sairaan sarkastista läppää, jota pystyy ymmärtämään vain palstaa vuosikausia lukenut. Sivullisena ei tiedä, itkiskö vai naurais. Luulen, että tilanne voi olla sama, jos joku täysin outsider erehtyy tänne lukemaan jotain sektiokeskustelua.

ap

Vierailija
5/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä sivulauseessakaan joskus nälvii syyttä toista niin on joku jo puolustamassa. Kaikkein yllättynein olen siitä että tämä palsta on nuorten teini-ikäisten suosima, ja juttujen taso on huima!

Vierailija
6/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi miehet ovat oikeasti kovempia juoruämmiä kuin naiset.

Me saadaan miehen kanssa aina viikon meheimmät juorut eräältä mieheni mieskaverilta. Jestas mitä asioita hän kertoilee kenestäkin. :D

Ihan seksiasioista lähtien juoruilee.

Vierailija
7/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat pahimpia selän takana naurajia ja puukottajia.. iha karseeta touhua. lisäksi exäni oli myös ihan hillitön juorukone ja oikein uteli kaikilta tutuilta mehevimmät yksityiskohdat. ja kaverit oli aika samaa maata. ja just nuo seksiasiat ym kiinnostaa ihan hulluna.

Vierailija
8/9 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24.fi homesairaudet- palstalle on parempi olla kysymättä mitään. Paskaa voi tulla niskaan ja aika paljon. Surullista, että monet siellä käyvät ovat aika kurjassa tilanteessa. Kosteusvauriopalstallekin voi käydä huonosti. Vertaistukee ja asiallisia neuvoja ei ainakaan ole luvassa. Ja luulen, että suurin osa palstalaisista on miehiä, ainaki kosteusvauriopuolella.

Vierailija
9/9 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pienessä sivulauseessakaan joskus nälvii syyttä toista niin on joku jo puolustamassa. Kaikkein yllättynein olen siitä että tämä palsta on nuorten teini-ikäisten suosima, ja juttujen taso on huima!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi