Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairiksesta.. sanokaa kehtaanko soittaa lääkärille ja pyytää

Vierailija
27.11.2007 |

että kirjoittasi mulle vielä loppuviikon sairista kun se lupas että kirjoittaa jos soitan vaan. Mulla on tämä päivä vielä kirjoitettua sairista. Kurkkukipee ja kova yskä, teen puhetyötä. Kun haluaisin informoida työnantajaa ajoissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että mua tarvitaan töissä mutta kun en ole vielä terve enkä usko että olen vielä huommenakaan. Sori jos kyselen sitten tyhmiä.

Vierailija
2/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksesta tiedän että jos ääni on käheänä ja joutuu töissä puhumaan, voi tuloksena olla täydellinen äänenmenetys. Itse tein juuri niin että menin puolikuntoisena töihin, siitä seurauksena kurkunpään (tms.) tulehdus ja reilu viikko täysin ilman ääntä. Paranet nopeammin kun lepäät kunnolla nyt. Ja sen takia se lääkäri varmaan sanoikin että saat lisää lomaa puhelinsoitolla, näki varmasti tilanteen.

Rohkeasti vaan soittamaan, ja pikaista paranemista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä täällä kysellä??

Vierailija
4/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joka tapauksessa totta kai kehtaat soittaa lääkärille! Sanot että ei tämä nyt näytä menevän parempaan suuntaan vaan pahenee vaan! jos olet puhetyössä niin parempi olla kuule kotona... tuottasit töissä vaan tappiota! ei saa olla liian tunnollinen jos on oikeasti kipee!

Vierailija
5/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin niin tyhmän kiltti että en halua olla pois edes sairaana, vaan tunnen huonoo omaatuntoa kun meillä on kiirettä aina ja nytkin siellä on muitakin kipeenä.

Mutta soitan sille lääkärille, kiitos kaikille kannustuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi