Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harkinnut aloittavani perhepäivähoitajana.

Vierailija
27.11.2007 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen että täytyykö tosiaan tehdä ruoka seuraavalle päivälle työajan jälkeen? Tunnen jokusen pph ja monella täyttyy tuo 10 (ja ylikin) tuntia töitä päivässä. Vuorokaudessa kun on 24 tuntia ja minullakin omaa perhettä niin kuinka voisi onnistua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että voi omassa työssään hoitaa omat lapsensa kotona.

Elämä on...

Vierailija
2/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse olla muuta elämää? Jos nukkuu 8 tuntia ja töitä tekee 10 tunita niin kaikelle muulle elämälle jää 6 tuntia. Siitäkö pitäisi vielä ottaa työnteolle aikaa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin et joudu vahtimaan kattilaa ja voitte ulkoilla lasten kanssa ruokailuun asti. Ruuanlaittoon menee vain hetki siinä samalla kun lapset syö aamupalaa. Aromipesässä valmistuu kastikkeet, keitot ja esim. risotot yms padat. Ruoka on valmis nostettavaksi pöytään heti. Uuniruuat on kanssa hyvä vaihtoehto. Kananpalat ja riisti kypsyy samassa uunivuoassa.

Vierailija
4/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:n idea on siinä, että lapset hoidetaan kodinomaisessa ympäristössä ja osallistuvat normaaleihin kodin toimintoihin.

Vierailija
5/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa itse valita alkaako perhepäivähoitajaksi vai käykö muualla töissä ja laittaa omat lapsensa hoitoon. (Työmatkat voivat muuten olla 1h suuntaansa 8h päivää tekevillä...)

Vierailija
6/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuanlaittoa vaikka ei olisi hoitolapsiakaan :) ap

Vierailija
7/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun hänen miehellään on vapaapäivä, mies keittää perunat ja tekee sellaiset nopeammat ruoat.

Vierailija
8/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät aikaa ja rahaa. Jos vain se teidän kunnassa/kaupungissa on kannattavaa. Siis saat tarvittavan lapsimäärän " helposti" . Silloin voit itse valita kenet lapset otat hoitoon ja näin ollen pystyt ottaa ne lapset, jotka on esim. 8-16 hoidossa. Kunnallisena hoitajana lapset voi pahimmassa tapauksessa olla sinulla kellon ympäri. esim. ensimmäinen lapsi tulis jo 6 hoitoon ja viimeinen esim.12 kun vanhempi menis iltavuoroon jne.

Itse määräät sit pelisäännöt kun olet itsesi pomo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän