2-3x viikossa liikaa miehelle?
Mulle tuli palautetta kun ajattelin tehdä jotain meidän uinuvalle seksielämälle : (
Että ei kuulemma vaan jaksa ja, että jotain rajaa.
Sekin hämmästyttää, että aktit eivät edes kestäneet kauaa vaan sen n. 10min jonka mies kestää. Minä jään näissä aina nuolemaan näppejäni.
Ostin siis vaikka mitä kiihotinta, elokuvaa, alusvaatetta ja järjestin aikaa...
Mitäs tästä olette mieltä?
Nyt 3kk selibaattia ja alkaa olla selvä, että kaverisuhdehan tämä sitten on.
Lapsia on 2, toinen murrosikäinen ja toinen alle kouluikäinen.
Eroa en halua, mutta kyllä tämä naista syö!
Kommentit (8)
olisi painajainen. Tuo päivässä olisi ihanne, nyt sexiä noin kerran päivässä viikon aikana.
Mutta meitä on moneen junaan. Yksi kamu väittää, että seksiä ei tee lainkaan mieli ja lapset on jo tehty...
Ei usko ollenkaan, että meillä on seksiä joka päivä saati sitten että mielellään ottaisin sitä huomattavasti enemmän.
t. mään
Aika mään oot! Tai itseasiassa sulla on aika pirun hyvä nainen!
Onnea! Jatkakaa samaa rataa.
2
Jollekin ihan liikaa, toiselle ihan liian vähän.
Mun miehelle toi määrä kuussakin tuntuu olevan liikaa:(
joidenkin kanssa kerta vuodessakin olisi liikaa.
M
mutta jos mies noin harvakseltaan olisi seksiä halunnut suhteen alkuvuosina niin olisin ehkä valinnut toisin.
Itse kun haluaisin seksiä kovasti ja eri tyylillä ja mielellään säännöllisesti.
Mies ei lasten jälkeen ole halunnut ja nyt ollaan sitten äiti ja isä toisillemekin.
Ei ole reilua ei.
ap
Itselleni kelpaisi vaikka joka päivä, mutta mies ei jaksa. Ei se kyllä minua haittaakaan, olen ihan tyytyväinen 2-3krt viikossa, joskus enemmänkin..
Jotenkin kuitenkin hassua, että ihanne on se, mitä enemmän sen parempi. Mitä vähemmän sen huonompi suhde(kärjistetysti). Itsekin koin jossain vaiheessa tästä painetta, mutta koska oma olo oli hyvä sekä miehenkin, niin miksi huolehtia..ihmiset on erilaisia, toiset haluavat enempi toiset vähempi.
tyytyväinen seksielämäänsä jos saa puolisoltaan kerran 3 kuussa ja silloinkin pikaisesti.
On ihan eri asia jos on säännöllinen viikottainen seksielämä tai edes kuukausittainen kun kausiluontoinen. Jos toinen haluaa vaikka joka päivä ja saa " vain 2-3x viikossa" tai " kerran 3kuussa" niin kumpikohan kyrsii enemmän?
Eikä tuota määrää myöskään meillä korvaa laatu, valitettavasti.
Kuten jo sanoin, jo olisin tämän tiennyt tai aavistanut ennen lapsia olisin valinnut varmasti toisin, koska olen hyvin seksuaalinen ihminen ja kärsin nykytilanteesta.
Harva haluaa lasten jälkeen olla vaan " äiskä ja iskä" toisilleen.
ap
Minä taas haluaisin naisen jolla olisi ap:n kaltaiset halut. 2-3 kertaa viikossa asujen ja lelujen kera olisi idealinen määrä. Nykyisen 2 kertaa kuussa perus-seksi ei " aivan" riitä.