Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet muille kateellinen?

Vierailija
26.11.2007 |

Rehellisyyttä kehiin

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosin minulta ole pois jos jollain on paljon, mutta olisihan se kiva jos raha-asioita ei tarvitsisi sen kummemmin miettiä. En siis ole katkera, ja olen ihan onnellinen näinkin.

Vierailija
2/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin lisää itsevarmuutta. EN luota itseeni, vaikka olen fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla läikykkäät oravanhampaat. En kehtaa suutani avata.

Vierailija
4/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi toki ihanaa, että olisi rahaa enemmän käytössä, mutta kun ei ole, niin ei ole.

Olisi ihanaa, että olisi mies jota/joka rakastaa, mutta kun ei ole, niin ei

Olisi ihanaa, että olisi isompi asunto jne

En mä silti huolisi kaverini miestä enkä menetä yöuniani siksi, että jollain on enemmän tilaa kuin meillä. Yäunet menevät joskus sen takia, kun rahat ovat tiukilla, mutta siitäkään mua ei kateelliseksi saa.

Vierailija
5/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen hiukan kateellinen niille, joiden miehet ovat hyviä ja omatoimisia paperitöissä. Itseäni rassaa se, että joudun aina avustamaan kun miehellä on jotain sen tyylistä tehtävää. Mutta on sillä paljon muita hyviä puolia ;)

Vierailija
6/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen ihan tumma)=

Vierailija
7/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luulen että mies haluaisi kyllä joskus lapsen, ei ole onnistanut meille se homma.

Vierailija
8/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ihmisille, joilla on paljon omaisuutta ja käyttörahaa.

- Ihmisille, jotka ovat (oli olosuhteet mitkä tahansa) omaan elämäänsä aidosti tyytyväisiä.

- Ihmisille, jotka ovat sinut itsensä kanssa eivätkä stressaa siitä, mitä muut heistä ajattelevat.

- Ihmisille, jotka ovat fyysisesti ja psyykkisesti terveitä.

- Ihmisille, jotka voivat saada lapsia ja elää perhe-elämää.

- Ihmisille, jotka ovat keksineet sen " oman juttunsa" (oli se sitten työ, harrastus, vanhemmuus, mikä tahansa) ja saavat sitä toteuttaa.

En mä nyt päiviäni vietä kadehtien ja murehtien muitten ominaisuuksia, mutta haluaisin kyllä itsekin...

Vierailija
9/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten minäkään tavallaan kateellinen ole kenellekään. Mutta joitain asioita aina joskus mietin kyllä, että olisi mukava kun itselläkin olisi...

Esimerkiksi enemmän itsevarmuutta. Ajoittain olisi myös kiva, kun olisi enemmän rahaa... tms.

Mutta yleisesti ottaen luultavasti minulle itselleni on useampi ihminen kateellinen, kuin mitä itse olen. Enkä tarkoita tällä kehuskella, vaan ulospäin meillä näyttää olevan aivan ihanteellinen elämä. Ja tavallaan se onkin, mutta muiden silmissä vielä enemmän... Vähän hankala selittää. :)

Vierailija
10/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en olekaan kateellinen..(:

Vierailija
11/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltainen, mutta ainahan sitä voi jotain kadehtia... haluaisin

- etten olisi allerginen, voisin ottaa kissan tai koiran

- osata soittaa ja laulaa paremmin

- olla verbaaisesti erityisen lahjakas

-

-

-

-

-

-

- hmmmm vaikka mitä, en varsinaisesti ole erityisen kateellinen kuitenkaan

Vierailija
12/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina löytyy joku jolla on sitä enemmän ja ihan hyvin tulee toimeen näinkin.

Mutta toimivasta tukiverkostosta (perhe + ystävät) olen kateellinen, erityisesti niille, jotka eivät sitä osaa arvostaa tai pitävät itsestäänselvyytenä.

Vierailija
13/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riemaa, rasaviliä, jne...

Tai sitten se on oman halun ja maun puutetta, josta ei kannata tietenkään olla kateellinen.

Jos toinen ei uskalla hankkia jotain muuta kuin trendien mukaista...

Äh, en tiedä...

Vierailija
14/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi omakotitalo täältä missä nyt asumme rivarissa, niille joilla se on olen kateellinen

Vierailija
15/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhean rikas en haluaisi olla esim. joku Herlinin suvun jäsen tms. Samoin olen kateellinen ihmisille joilla on kauniit silmät ja nenä.

Vierailija
16/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmisille joiden ei tarvitse siivota...

Vierailija
17/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, yksin. Tuntuu, että en kelpaa kenellekään (vaan empä ihan ketä vaan itsekään huolisi.) Olen kohta liian vanha saamaan lapsia, ja äitiys ja oman perheen perustaminen ovat olleet suurin unelmani elämässäni yli 20 vuoden ajan. Se on vaan jotain perustavaa laatua olevaa huonommuuden tunnetta, että en ole kenellekään miehelle kelvannut niin paljoa, että olis lapsen kanssani halunnut.

Tätä mukaan lukematta mulla on elämä tosi hyvin. Mulla on hyvät välti sukulaisiin ja paljon kavereita, sekä muutamia oikein hyviä ystäviä. Elän unelmaani eli asun ulkomailla, teen hyvää ja arvostettua työtä, jossa tienaan noin kolminkertaisesti enemmän Suomeen verrattuna. Oma asunto on ja auto, ja molemmista kaikki velat maksettu. Olen terve ja hyvännäköinen - noh, ihan riittävästi kumminkin ;-) Itsetunto siis on muuten kohdallaan, paitsi tuo, että olen yksin... se masentaa enemmän ja enemmän vaikka yritän sitä olla ajattelematta.

Ja siltä varalta, että joku teistä kysyy, mitä teen vauva-lehden palstalla sitten, jos olen kerta onneton lapseton, niin tää av- on yksi parhaita ja (kaikesta huolimatta) asiallisimpia keskustelupalstoja, mitä olen netistä suomeksi löytänyt.

Vierailija
18/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin, että joillain on luonteenlujuutta ja särmää olemuksessaan. Siitäkin, että jotkut vaan pärjäävät. Siitä, että jotkut ei stressaa. Siitä, että joillain on vahva luonne...

Vierailija
19/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tosi

Vierailija
20/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella meistä on jotain vähemmän kivaakin=) Hienoa että olet saanut auton ja asunnon jo maksettua, pääset matkustelemaan tms!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä