Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita Bb Riitta ärsyttää ihan täysillä? ov

Vierailija
26.11.2007 |

Siis ai että se käy mun hermoon jo senääni ym. Ja kaiken kukkuraksi käsittämätöntä että aikuinen ihminen juoruilee noin pahasti jo häädetystäki ihmisestä, Jarkosta siis!!

Ja että Nikokin mennyt siihen mukaan, taidan sittenkin antaa ääneni Kadille vaikken sitäkään aluksi voinut sietää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen hetki Jarkolle?

26.11.2007 15:26

Riitta sängyllään.

Kulta-makuuhuoneessa asukkaat loikoilivat sängyillään ja odottivat viikkotehtävän käynnistymistä.

- Ottais vaik tunnin tirsat, Riitta mietti ajankuluksi.

Sauli kertoi edellisen viikon menneen todella nopeasti, sillä siitä oli jo viikko, kun hän oli yöpynyt yönsä yksin lisähuoneessa.

- Jäiks sulle mitään traumoja siitä? Riitta tiedusteli.

- Ei, ei mitään, Sauli vastasi hymyille. ¿ Vähän ahistavaa, mut tietää, et on kuitenkin turvassa siellä.

Sauli selitti muille yöstään lisähuoneessa, jossa hänellä oli patja, viltti ja sanko vessana.

Big Brother kajautti äänensä huoneeseen ja ohjeisti Kadia mikrofonin kanssa.

- Älä vikise, Kadi vastasi, mutta korjasi mikrofoninsa asentoa.

- Mä luulen, että susta tulee sellanen kooste noista, kun sä sanot vastaan, Sauli nauroi.

- Sellanen puolen tunnin kooste, Riitta uskoi. - Nyt kokeillaan olla ihan asiallisesti tää, ettei tulis huomautuksia.

Riitta tarjosi karkkia muovilaatikosta muille. Laihdutuskuurin aloittanut Kadi kieltäytyi namuista.

- Sauli tuu ottaa karkkii, Riitta huusi ja Sauli asteli kohti karkkilaatikkoa.

Miehiä naurattaa.

- Riitasta tulis hyvä namutäti, Sauli nauroi.

Big Brother kuulutti, että makuuhuoneen ovi oli suljettava. Asukkaat hämmästyivät kuulutusta. Niko ja Riitta juoksivat keittiöön hakemaan vettä. Takaisin tullessaan nainen sulki oven perässään. Asukkaat jatkoivat viikkotehtävän odottamista sängyillään. Keskustelussa pyörivät televisio-ohjelmat, jotka olivat asukeilta jäänyt näkemättä.

- Pidetään taas Jarkolle sellanen pikku hiljanen hetki, Niko ehdotti.

- En minä halua taas pitää, ei se musta ollut niin tärkee, Riitta väitti vastaan.

Muut repesivät nauramaan, mutta Niko selitti, että Riitta ei ollut ymmärtänyt pointtia.

- Pidetään vaikka kaikille, ketkä on lähtenyt, Niko ehdotti uudestaan.

Koko nelikko oli hetken hiljaa, kunnes Riitalle riitti ja hän lopetti hiljaisuuden.

- Jarkko kun kuuntelee, niin se on, että voi tuota eukkoa, Riitta mietti.

- Mitä sä siitä koko ajan puhut? Niko ihmetteli.

- Ei kun työ, kun pitää noita hiljaisia hetkiä, Riitta marmatti.

Riitta vaihtoi puheenaiheen nopeasti säähän ja muita alkoi naurattaa hänen toimintansa. Viikkotehtävän odottaminen jatkui Kulta-makuuhuoneessa.

Vierailija
22/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapäistetty lähiörouva.. mikään ei ole tylsempää.

Riitta on oikee piristysruiske ja Jarkko sovinistisika joka ansaitsi sen.. sehän on puhunut naisista siell kokoajan niiiiiiiiiin alakanttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toden totta on nyt paljastanut luonteensa. Paskaapuhuva ämmä. Jonka ainoa tarkoitus talossa oli saada suosikiksi tietämänsä Jarkko huonoon valoon ja sekä katsojien että talon asukkaiden inhokiksi. Todella ällöttävä tyyppi.

Vierailija
24/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän naisille siellä esitti, huoritteli ja ehdotteli seksiä, kehui naisseikkailuillaan ja kuinka oli kohdellut ylipäätään aina huonosti naisia.

Vierailija
25/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyit raskaasti, en ole kenenkään rouva vaan ajat sitten eronnut itsenäinen nainen, minua ei voi alistaa kukaan, en ole tavanomainen, en asu lähiössä vaan ydinkeskustassa.

28

Vierailija
26/27 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole hyvän näköinen, ja jos tuollaisia mulkkumaisuuksia tehnyt ja käyttäytynyt kun doska (kortsun sisään jättämiset ymv. ) niin kyllä tuollaiset jutut äkkiä leiviävät, ja jos on samoilla paikkakunnilla pyörinyt, jossa kaikki tuntevat kaikki, tuskin on niasia saanut...

...Ja vielä vähemmän ohjelman jälkeen! Tosin kertoo moni tämänkin palstan aloitus (kuinka mies ei tee kotona mitään/ kohtelee naista kun tiskirättiä/ elää poikamieselämää vaimosta ja lapsista piittaamatta/ jne) että valitettavasti moni nainen lankeaa " Jakkoon" .

Luojan kiitos, itse en edes teinivuosina ole moisiin juntteihein sortnut...!

Vierailija
27/27 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

666

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän