Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi jotkut miehet eivät salli naisilleen dildoa,vaan

Vierailija
26.11.2007 |

ovat mustasukkaisia siitä? Siis dildosta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot on siistejä, myös näin miehen näkökulmasta.

Vierailija
2/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisinpa, että tämä dildolle mustasukkaisuus johtuu lähinnä pelosta, että mies jää ilman. Eli jos naisessa riittä haluja vielä dildoilun jälkeenkin, niin mikäs siinä.

Itse saan sen verran harvoin, että jos dildo jostain ilmestyisi kuvioihin, niin lemppaisin varmaan koko eukon.

Perustelut: Aina kun ehdotan edes jotain pientä toimintaa makkarin puolella, niin vastaus on " Ei tee mieli" tai " Ei oo sellanen olo" .

Itsetyydytys puolin ja toisin on täysin hyväksyttävää MIKÄLI se ei ole suhteen toiselta osapuolelta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulisinpa, että tämä dildolle mustasukkaisuus johtuu lähinnä pelosta, että mies jää ilman. Eli jos naisessa riittä haluja vielä dildoilun jälkeenkin, niin mikäs siinä.

Itse saan sen verran harvoin, että jos dildo jostain ilmestyisi kuvioihin, niin lemppaisin varmaan koko eukon.

Perustelut: Aina kun ehdotan edes jotain pientä toimintaa makkarin puolella, niin vastaus on " Ei tee mieli" tai " Ei oo sellanen olo" .

Itsetyydytys puolin ja toisin on täysin hyväksyttävää MIKÄLI se ei ole suhteen toiselta osapuolelta pois.

Vierailija
4/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä naisesi kaipaisikin juuri sellaista piristettä vällyjen väliin. Sinä työnnät emättimeen ja dildo menee anukseen. :9

Ei toivoakaan noin riettaista touhuista.

Tässä tapauksessa ostaisin itse sen dildon :D