Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä lapsesi on kun menet pikkujouluihin?

Vierailija
26.11.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ja miehen yht. pikkujoulut, silloin mummolassa.

Vierailija
2/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun sattuu tänä vuonna olemaan mun ja miehen työpaikkojen pikkujoulut samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk ja 2v5kk nukkuvat 21- 07, eivätkä heräile. Ensi viikonloppuna miehen pikkujoulut+avec. Takuulla mennään. Lapset pärjäävät kotona kahdestaan. Rauhallinen omakotitaloalue.

Vierailija
4/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa tulee olla AINA, myös lasten nukkuessa JOKU turvallinen, lapsille tuttu aikuinen! Noin pienten lasten yksin jättäminen on HEITTELLEJÄTTÖ ja se on RIKOS!

Pieni lapsi ei osaa poistua palavasta talosta, ei osaa puolustautua murtautujilta ym. SINUN LAPSILLASI on OIKEUS TURVAAN myös nukkuessaan. Entä, jos lapseen iskee esim. korvatulehdus tai oksennustauti? Kuka häntä hoivaa silloin, jos talossa ei ole ketään?

Siksi puhuttelen tätä kasia nyt kovasti, sillä TÄLLAISIA VANHEMPIA VALITETTAVASTI ON! Jos teillä on varaa lähteä viettämään iltaa, on teillä varaa myös palkata esim. naapurin nuori tai MLL:n hoitaja lasten kaveriksi.

T: Äiti 33-v

Vierailija
5/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna jätän väliin, ensivuonna lapsi jo sen ikäinen että voi jättää koko illaksi hoitoon/isälleen.

Vierailija
6/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös aika paha. vertaa hoitoa ja isälle jättämistä.

Vierailija
7/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: en siinä mielessä kun ehkä ajattelet. Nyt kun vauva on vielä ihan pieni ja imetän, en jättäisi tunneiksi edes isälleen. Ensivuonna isäkin voi hoitaa kauemmin kun ei minua tarvita enää tissittämään. Isä kyllä hoitaa jo nyt mahd puitteissa.

-10-

Vierailija
8/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun lapset ei olekaan mitään juntteja, vanhempi osaa jo soittaa puhelimella (tuntee numerot) ja nuorempi osaa jo kontata eteenpäin. Älä puutu asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.

Vierailija
9/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan joskus yhden-, kahdentoista maissa kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi