Eikö olisikin kätevää, että ne jotka eivät halua lapsia olisivat
Kommentit (6)
Ja jos taas kyseessä oma kumppani, miksi ihmeessä näistä asioista ei ole keskusteltu ja "sovittu" ennen liittoon lähtemistä? Miksi aloittaisit vakavan suhteen ihmisen kanssa, joka ei halua lasta, jos itse sellaisen/sellaisia haluat?
Terveisin: ei-vauvakuumeinen hetero, joka on täysin tyytyväinen ei-vauvakuumeisen puolisonsa kanssa, emmekä taatusti pilaa kenenkään lapsia haluavan tai hankkivan vauvakuumetta, vaan tsemppaamme ja onnittelemme sydämemme pohjasta
Lapsen saaminen on kyllä niin iso asia, että siitä pitäisi keskustella, jotta sitten ei tule "yllätetyksi" kun kumppani ei haluakaan lapsia.
T: Kahden pienen lapsen äiti, joka keskusteli näistä asioista aviomiehensä kanssa jo ennen naimisiin menoa
Ja jos taas kyseessä oma kumppani, miksi ihmeessä näistä asioista ei ole keskusteltu ja "sovittu" ennen liittoon lähtemistä? Miksi aloittaisit vakavan suhteen ihmisen kanssa, joka ei halua lasta, jos itse sellaisen/sellaisia haluat?
Terveisin: ei-vauvakuumeinen hetero, joka on täysin tyytyväinen ei-vauvakuumeisen puolisonsa kanssa, emmekä taatusti pilaa kenenkään lapsia haluavan tai hankkivan vauvakuumetta, vaan tsemppaamme ja onnittelemme sydämemme pohjasta
toisia lapsia haluavia ihmisiä, eivätkä syyllistäisi ja painostaisi lasten tekoon niitä, jotka eivät lasta halua. Seksuaalisella suuntautumisella ei tämän asian kanssa ole nyt mitään tekemistä!
Kenellekään muulle kuin sinulle ja kumppanillesi ei kuulu teidän lastenhankinta, joten kukaan muu kuin oma miehesi ei voi sinua "kieltää" lasta yrittämästä. Ja jos taas miehesi ei halua lapsia, se on hänen subjektiivinen oikeutensa. Teidän ei vain olisi kannattanut ruveta liittoon yhdessä.
SINÄ itse olet vastuussa onnestasi. Jos haluat elämältä ehdottomasti lapsia, on sinun vastuullasi hankkia kumppani, joka niitä kanssasi tekee; ei kannata elää liitossa ihmisen kanssa, joka ei jaa haluasi...Ei sinulla ole oikeutta haukkua tai syyllistää ketään, joka ei lapsia halua. Ei edes eikä varsinkaan omaa kumppaniasi. Hän ei ole vastuussa SINUN halujesi toteutumisesta elämässäsi.
ja sitten iskeä totuuden, et sorppa vaan, lapsia ei tuu. Häh häh hää. Siitäs saavat.
steriilejä. Seksuaalisella suuntautumisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Ja kukaan ei tuolla tavalla toisen elämää pilaa. Jos on niin tyhmä ettei selvitä tulrvan puolisonsa kantaa lasten tekoon ennen suhteen solmimista saa syyttää ihan itseään. Myös jos menee mukaan, jonkun "haluan lapsia, mutta en vielä", vaikka naisella ikää esim. 35 v, on myös tyhmä. Usein muuten tuo haluan lapsia, mutta en vielä, tarkoittaa itse asiassa: haluan lapsia, mutta en sinun kanssasi, tämä on minulle sellainen harjoittelusuhde sitä oikeaa odotellessa.
automaattisesti joko homoja tai lesboja? Eivät ainakaan pääsisi pilaamaan lapsia haluavan heteron elämää.