Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko UFO:ihin?

Vierailija
25.11.2007 |

Mä uskon vakaasti, että me emme ole yksin vaan jossain meidän universumin ulkopuolella on toinen/toisia universumeja, missä on elämää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kellään minkäänlaisia omia kokemuksia (näköhavaintoja tunnistamattomista lentävistä kohteista tai peräti kontakteja muiden maailmojen asukkaisiin)?

Itselläni tapahtui kerran teininä niin, että katselin pakkasyönä tähtiä, kun yksi tähti alkoikin liikkua. Ensin tasaisesti eteenpäin, jolloin totesin, että aha, joku sateliitti. Sitten tähti muuttikin suuntaa 90 astetta ja lopuksi risteili sinne tänne, kunnes katosi. Olin ihan nirvanassa :) Näitä näin vielä usein uudestaankin. Pitäisiköhän taas alkaa tuijottelemaan yötaivaalle.

Vierailija
2/7 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko teillä kellään minkäänlaisia omia kokemuksia (näköhavaintoja tunnistamattomista lentävistä kohteista tai peräti kontakteja muiden maailmojen asukkaisiin)?

Itselläni tapahtui kerran teininä niin, että katselin pakkasyönä tähtiä, kun yksi tähti alkoikin liikkua. Ensin tasaisesti eteenpäin, jolloin totesin, että aha, joku sateliitti. Sitten tähti muuttikin suuntaa 90 astetta ja lopuksi risteili sinne tänne, kunnes katosi. Olin ihan nirvanassa :) Näitä näin vielä usein uudestaankin. Pitäisiköhän taas alkaa tuijottelemaan yötaivaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Englannin kanaalin yllä oli nähty valtava alus. Todistajina oli lentokoneellinen porukkaa.

Vierailija
4/7 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //news. sky. com/skynews/article/0,,30000-1271821,00. html

Vierailija
5/7 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yhdelle ihmiselle, jonka tiedän ymmärtävän. Tosin tuona aikana luin paljon ufoja käsittelevää kirjallisuutta, voidaan siis aina pistää mielikuvituksen piikkiin...tai sitten olin herkistyneempi näkemään ja tajuamaan asioita.

Vierailija
6/7 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi älytöntä olla uskomatta. Emme me todellakaan voi olla ainoat älylliset/elolliset tässä universumissa / maailmankaikkeudessa.

Vierailija
7/7 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Minusta olisi älytöntä olla uskomatta. Emme me todellakaan voi olla ainoat älylliset/elolliset tässä universumissa / maailmankaikkeudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä