Miten kulmakarvat saa pysymään aloillaan? Ja miten niistä saa tosi tuuhean näköiset?
Itselläni jotenkin niin harvat ja hontelot, paljon pitkiä karvoja, eivät pysy siististi millään. Nypityt toki.
Kommentit (4)
joka siis voi olla vaikka pieni hammasharja. Tuuheus vaikutelmaa saat käyttämällä kulmakarvaväriä, kynä on monesti liian terävä ja tekee piirretyn vaikutelman. Tää lakka tai geelijuttu siis viimeistelynä.
sellanen ripsivärin näköinen putkilo, harjalla harjataan vähän väriä kulmakarvoihin. Pitää karvat paremmin aloillaan ja antaa sopivasti väriä
Oli väärässä. Koska olen blondi, niin kulmakarvani olivat loppujen lopuksi aika " tuuheat" , mutta sitä ei huomannut koska blondit&ohuet " haituvat" eivät erottuneet ihosta (poislukien muutamat luonnostaan musta kulmakarvat)
Menin kosmetologille joka värjäsi ja nyppi kulmani siisteiksi -minulla oli kun olikin kulmakarvat....! Ja vieläpä varsin kauniin malliset;)
Tuon käynnin jälkeen malli on ollut helppo pitää, muutamaa karvaa enempää ei tarvitsekkaa nyppiä, vain ne pari hassua jotka harottavat väärässä paikassa.
Kulmat värjään itse kotona n. kerran kuussa -helppoa ja vaivatonta!:)
En uskalla nyppiä kun jäisi vaan se nökö sentti kumpaankin silmäkulmaan. Kiinnostaisi myös tietää, miten tuota vauvahaituvaosaa voisin vahvistaa, että edes pääsisin nyppimään viiruiksi.