Onko täällä ketään, joka katsoo miehensä pettämistä läpi sormien?
Siis tiedät, että mies pettää, mutta jostain syystä vain pidät liittoa silti yllä?
Kommentit (13)
eli ei ole pettämistä. Mutta vieraissa saa siis käydä. Mies on nytki... Tosin ei kerro sille toiselle osapuolelle, että on luvan kans asialla, että on helpompi päästä eroon sanomalla " jäin kiinni, älä enää ota yhteyttä" ..
Vierailija:
eli ei ole pettämistä. Mutta vieraissa saa siis käydä. Mies on nytki... Tosin ei kerro sille toiselle osapuolelle, että on luvan kans asialla, että on helpompi päästä eroon sanomalla " jäin kiinni, älä enää ota yhteyttä" ..
Ja muutenkin menee tosi hyvin. Seksi on ainoa, joka ei oikein luista. Mä olen haluton, mieheni ei saa minua tyydytettyä. Joten olemme sopineet, että voi käydä vieraissa hoitelemassa sen puolen.
Kyllä me keskenämmekin rakastelemme 1-3 kertaa kuukaudessa. Välillä voi olla muutama kuukausi, ettemme rakastele ollenkaan.. Monesti ollaan juteltu, et ollaan varmasti tosi outo pari ja kukaan ei varmasti meistä osaa tällaista kuvitella. Kukaan muu ei tiedä järjestelystämme.
t.6
Mieheni ei saa minua tyydytettyä, koska tulee liian nopeasti. Yhdyntä kesää alle minuutin...
Vierailija:
Mieheni ei saa minua tyydytettyä, koska tulee liian nopeasti. Yhdyntä kesää alle minuutin...
Helppoa ehkä paeta niitä mutta riski on tollasessa pelissäki-Mies voi tehdä jonkun raskaaks,taudit ym ym ja tunteetki voi tulla mukaan
En sano, että tämä olisi pidempiaikainen ratkaisu, katsotaan päivä ja viikko kerrallaan.
Taudit, vahinko lapset yms. on otettu huomioon. Kondomi on aina käytössä. Ja jos minä tulisin jollekin muulle miehelle raskaaksi tai mieheni saattaisi jonkun toisen naisen raskaaksi niin se olisi tietysti vaikea tilanne. Mutta uskon, että ei olisi ensimmäinen väärän henkilön siittämä lapsi, tuon tuostakinhan noita vahinkoja kuuluu sattuvan. Meillä tilanne ei kuitenkaan kaataisi parisuhdetta, koska tilanteeseen ei ole päädytty toisen selän takana.
Tiedän, että suuri osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. En itsekään ole saanut koskaan oman mieheni kanssa. En yhdynnässä enkä muutenkaan. Mutta muiden miesten kanssa olen.
6
Onhan tuo ehkä reilua miestäsi kohtaan, mutta oletko itse käyttänyt oikeuttasi? Jos et ole niin eikö miehesi toiminta satuta sinua millään lailla? Rakastatteko edes enää toisianne?
En ole Ta... eikä mieheni ole J... tai M...
t.6
Tiedämme molemmat, että ihanampaa ja parempaa puolisoa ei ole. Sen takia tunteiden peliin tuleminenkaan ei pelota.
t.6
ja tietty asema sitä kautta turvattu.